Napatyrä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin tämäkin vielä. Eli aluksi se oli erittäin pieni kunnes liian max painoilla alataljassa kuului kruts ja tyrä paheni. Ikävän näköinen. Kipuja ei ole. Tk lääkäri sanoi silloin että ei leikata, kosmeettinen haitta. Eli onko yksityinen ainoa vaihtoehto? Voisiko syynä ollut heikossa kunnossa olleet vatsalihakset?

Niin tämäkin vielä. Eli aluksi se oli erittäin pieni kunnes liian max painoilla alataljassa kuului kruts ja tyrä paheni. Ikävän näköinen. Kipuja ei ole. Tk lääkäri sanoi silloin että ei leikata, kosmeettinen haitta. Eli onko yksityinen ainoa vaihtoehto? Voisiko syynä ollut heikossa kunnossa olleet vatsalihakset?
Voi tulla vaikka vaikka vatsalihakset olisivat kunnossa.
- kun leikataan niin kerro harrastuksesta niin ymmärtävät laittaa tarpeeksi ison verkon
- mene takaisin terveyskeskukseen ja kun lääkäri painaa tyrää niin sanoa auts, silloin leikkaavat
- leikkauksen jälkeen jotain laksatiivejä tarpeeksi, muuten blömtsääminen yhtä tuskaa.
- kunnallisella pitkät jonot, yksityisellä saat heti kuntoon.
- noin 6 vko ja voit alkaa kevyesti jumppaamaan

Mä olin vissiin aikoinaan onnekas oman napatyräni kanssa, sillä TK lääkäri nimenomaan päätti että nyt se kannattaa heti leikata eikä päästää pahenemaan, vaikka tyrä vasta nippanappa tuntui sormenpään kokoisena pikku pallukkana nahan alla. Silmin sitä ei vielä erottanut ollenkaan. Ei muuta kuin nukutuksessa verkko päälle, muutama viikko iisisti leikkauksen jälkeen ja mitään ongelmia ei ole masun kanssa ollut sen koommin.

Painota että laittavat verkon. Mulle tekivät 2 leikkausta ilman verkkoa vaikka vaadin sitä. Molemmilla kerroilla kun pääsin kotiin ja menin paskalle niin suolet tuli tikkien repeämästä syliin.

Sen jälkeen soitin ja sanoin että nyt loppuu pelleily, en vittu ala kuntouttamaan kolmatta kertaa turhan takia. Sit tuli verkko ja on kestänyt. En vaan ymmärrä miksi potilasta ei kuunnella? Jos sanot että veto on yli 300kg ja teet vatsoja isoilla kuormilla niin ei vaan uskota.

Juha Harju

Miten pian leikkauksen jälkeen olette uskaltautuneet salille? Minulla on leikkauksesta nyt 3 viikkoa ja mieli tekisi jo tehdä jotain kevyttä jumppaa. Ei tietenkään vielä raskaita liikkeitä tai vatsoja.
Verkko laitettiin ja 7cm leikkaushaava näyttää jo aika hyvältä. Toisessa päässä noin sentin matkalta on vielä hieman raollaan.

Back
Ylös Bottom