Napalmi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tavallisessa rock´n roll kunnossa on Mr. Napalmi. Ei kisaille tänä vuonna. Reisihauis leikattu ynm. Keväällä nähdään napalmi taas lavalla:kippis1:

:confused: Mutta, mutta. Eikös Timppa ole menossa kisoihin nyt vielä tänä vuonna??Tälläistä olen kuullut ja vielä aika luotettavasta lähteestä koska itse kilpailee myös tuolla Raskaassa sarjassa.

Juttelin timpan kaa viime viikonloppuna ja ei kulema enää ehdi valmistautumaan kisoihin tänä vuonna. Syynä reisihauis

Originally posted by mr. huhah
Juttelin timpan kaa viime viikonloppuna ja ei kulema enää ehdi valmistautumaan kisoihin tänä vuonna. Syynä reisihauis

Mitä sitten jos on reisihauis leikattu? Eihän sillä ole niitä muutenkaan.. ;)

Ok, vitsit vitseinä. Harmi ettei ole syksyn kisoissa mukana.. olis ollu kiva nähdä Timppa lavalla parin vuoden tauon jälkeen.. mutta keväällä uusintayritys! :thumbs:

Tuota, eikös tässä nyt ollut kyse Timo "Napalmi" Vilposesta? Pakkis ei taida olla ihan oikea foorumi jutella palopommituksissa käytettävän napalmin valmistuksesta, vaikka siihen varmasti löytyy ohjeita vaikka mistä.

Muuten olen sitä mieltä (vaikkei kilpakehonrakennus hirveästi kiinnostakaan), että Napalmi on Savo Maken jälkeen Suomen kovin kehonrakentaja (sen mitä nyt lehtikuvia olen nähnyt). Upea selkä ja hyvä malli kapeine vyötäröineen. Toivottavasti paranee vaivoistaan vielä.

Huh, onpas tullut uusia hymiöitä! Noo, ei se sitä tarkoita, että niitä pitäisi hulvattomasti kylvää sinne tänne. ;)

Originally posted by iivili
Tuota, eikös tässä nyt ollut kyse Timo "Napalmi" Vilposesta? Pakkis ei taida olla ihan oikea foorumi jutella palopommituksissa käytettävän napalmin valmistuksesta, vaikka siihen varmasti löytyy ohjeita vaikka mistä.
Jep. Siivottu. Pysytään aiheessa, eli Vilposen Timpassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom