elikkäs... Minkä painosia on naisten voimanainen kisoissa käyteetävät painot.. esim. krusifiksi ta farmarikävely? Ja mitä lajeja niissä yleensä on? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

sulla on kuitenkin painoa aika hyvin joten ei se ole kuin reenistä kiinni. aika vähän noita akkojen kilpailuja suomessa on että joka kisaan mukaan vaan:thumbs:Originally posted by Metri
Kovasti on potkittu kisaamaan. Yksissä RAW-merkkipenkkikisoissa olen jo käynytkin. Maveen olen tytyväinen, mutta kyykky tökkäisee pahasti (ks. kyykky 1 -threadi), niin että tuskin tulee voimanostokisoihin osallistuttua. Vahvanaiskisoihin sitä vastoin olisi hirvee hinku itelläkin. Niitä vain järkätään niin harvoin. Sitten kun niitä tarjotaan, on esim. tuo Conan-pyörän paino niin älytön, että miulla tulee vaivainen metri tulokseksi. (Samoin se ketjunveto, paikoilleni olisin jäänyt ähisemään.) Pitäisi aloittaa pienemmistä kisoista, joissa romut ovat inhimillisemmät.
Juu ja kannustus on aina tervetullutta. Mie vaan en luultavasti markkinoi mitenkään osanottoani kun/jos joskus olen mukana. ;)