Eipä tullut, ei. En luonnollisesti voi arvioida mitään, mistä en tiedä. Niinpä arvioinkin kommenttiasi sellaisena jona se esitettiin eli mielipiteenä. Vastasit hengästyneenä lajin jälkeen ja yhtä hyvin sinulta olisi voitu kysyä: "Miltä Heini tuntuu hävitä kahdelle rumalle steroidisialle?" tai "Mitä mieltä olet, jos lajit alkavat vaatimaan niin paljon voimaa, että hoikkana ja kauniina ei enää pärjää?".
Luokanopettajana varmaan tiedät, että kukaan ei leiki rumien tai lihavien lasten kanssa ja jo pienestä asti saa kuulla ulkonäöstään. Onneksi meillä on (voima)urheilu, jossa suorituskyky ratkaisee. ;)
Suuntaus taitaa olla kuitenkin kohti isompia painoja. Kohta naisillekin koittaa aika jolloin ei välttämättä voi menestyä voimanaislajeissa ja fitnesslavoilla samaan aikaan. Voimamiehillehän se on ollut jo jonkin aikaa totisinta totta.
Kuitenkin vaikka sanoisit mitä TV:ssä, niin aion jatkaa kannustamistasi kotikatsomossa olipa lajisi mikä tahansa. Toivon myös, että ensi kerralla, kun kirjoitat tänne, niin se ei johdu närkästyksestä, vaan teet sen jakaaksesi treenitietämystäsi. Tsemppiä! :thumbs: [/QUOTE]
Kiitos mukavasta vastauksesta. En ollut närkästynyt, koska ajattelinkin, ettet voinut tietää kysymyksiä. Kun luin oman vastineeni, pelästyin oikein mihin muotoon ja sävyyn sen olin väsännyt! EI OLLUT TARKOITUS! Sori =)
Haluaisin esim. Beccan ilman muuta mukaan kisoihin! Mutta en ole se, joka päättää ketkä SAAVAT osallistua kisoihin. Olen saanut paljon kritiikkiä ko asiasta vaikken ole valintoihin mitenkään vaikuttamassa.
Luokanopena olen huomannut, kuinka julma (koulu)maailma on. Totta kai yritän vaikuttaa oppilaiden mielipiteisiin mahd paljon, mutta silti kaikenlaisesta erilaisuudesta esiintyy eri tasoista kiusaamista.
Joo-o. Treenitietämykseni on niin ja näin ja niitä on tässä turha tuoda julki ha ha =)
Tsemppiä sullekin, Heini