naisten vahvakisoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Originally posted by Aku-A
No jos Päällikön kanssa olis ni 'tytöt' olis se ottava osapuoli ja monta kertaa!!

päällikkö :lol2: ...suuret puheet, pienet vehkeet!

kraftwerk tossa jo ennusti miten sun ja "tyttöjen" kohtaamisessa kävisi...

Originally posted by ironchef
En mä kyllä vois katsoo kisoja joissa ämmät vääntää kiveä tynnyrille kauhee sänki ridge forrester leuassa ja kolmen tuuman klitoris housuissa lupaavasti pullottaen! :urjo: Kyllähän jossain menee raja vaikka douppaus oliskin luvallista...

Tästä voisi päätellä sen, että et seuraa ainakaan naisten kuulantyöntöä, kiekonheittoa, raskaan sarjan voimanostoa, painonostoa tai bodausta?

PS. Onko nainen sinulle pelkkä seksiobjekti, jolloin et voi katsoa naista ihmisenä, vaan aina seksiobjektina jonka tulee näyttää aina hyvältä? :D

Originally posted by Tahvo Tohveli
Jahas, no mielipiteitä on tietysti monenlaisia. Kyllä minusta tuo Jill Mills on huomattavasti parempi. Jill ja Becca
Mikä helkkari tässä nyt on vikana!:curs: Mulle näkyy vaan musta sivu täynnä punasia rasteja (ehkä tää kone yrittää suojella mua)

Originally posted by Sumppari
Ei tainnut ihan kyykkääjälle kisassa tulla tuo 165Kg paino vaikka niin selostajat höpöttivätkin, viime vuonna kun painoa oli vähän erilaisessa kyykkyhäkkyrässä ~135Kg, ei muistaakseni tullut yhtään toistoa?!

Onkohan Mariusz valmentanut puolalaista kisoihin, ainakin näky siellä taustakannustusjoukoissa.
Jaa, minun muistin mukaan viime vuonna oli 150kg ja Heini tais saaha sillä tasan yhden toiston, ja oli siihenkin tyytyväinen. Olisko Heinillä ollut viime vuonna polvet paskana, tai jotain. Voittaja sai muistaakseni jotain 10+.

Jaa miksi puhun noin tyhmiä?

Ei sulle koskaan tullut mieleen, että toimittaja saattaa kysyä esim "Mitä mieltä olet, vaikuttaako lajien painot naiselliseen puoleen?" Eihän televisiossa näytetä koko haastattelua. Sitten vedät johtopäätöksen, että olen kovin pahoillani ja ruikutan, kun painot kasvaa.
Olen täysin tietoinen, että kisataan Maailman Vahvimman naisen titelistä, jolloin ulkonäöllä EI ole mitään merkitystä. Uimapukukierrosta EN halua ko. kisaan.

Olen kisannut muutaman kerran Galaxyssä ja kisat on menny ihan ok.

Re: Jaa miksi puhun noin tyhmiä?

Originally posted by Heini
:worship: Taas saatiin yksi voimailuhuippu lisää palstalle! :thumbs:

Sekä Suomessa etää maailmalla on jo tarpeeksi fitness yms kisoja ja vahva kisa on tarkoitettu mielestäni naisille jotka treenailevat mm.voimaa.

Vahva kisoissa ei ole tarkoitus päteä ulkonäöllä, vaikka sekään ei ehkä ole pahitteeksi, varsinkin kun katselee ruotsalaista.

Heinin kommentti kisojen tiimellyksessä, että jos lajien kilomäärät kasvavat vielä, niin se ei ole lajille hyväksi. Mielestäni kisa on juuri tarkoitettu naisille jotka kokeilevat rajojaan voimamittelöissä. Se jolla on eniten voimaa voittaa!
Kaikki kunnia Heinille, kun on saavuttanut kaiken näköistä ja tehnyt tilaa Suomalaisille naisille maailmalla ja näyttänyt että meilläkin osataan.
Täksi vuodeksihan Heini on maksanut lisenssin SVNL:ään, jotenka Heini nähdään ehkä voimanostolavoillakin ja nähdään millaisia tuloksia hän saa aikaa.

edit by iivili: Muistetaanpa tulevaisuudessa, mikä ero on "post reply" ja "new thread" nappuloilla. Siirsin tämän viestin tänne, kun tähän oli ilmeisesti kommentiksi tarkoitettu. Jatkakaa. ;)

Originally posted by jpm
Tuli katsottua joo. Se puolalainen oli kyllä aivan kauheessa kunnossa, eikö se prkl ollut 21-vuotias! Tais tehdä kyykkyä 165kg:llä ~20 toistoa ja vetoa 225kg:llä 16 toistoa. Voimanostossa 13 kertainen Puolan mestari ja painonnostossakin tais löytyä meriittejä. HUH! :worship:

Eli 8-vuotiaana voitti ekan puolan mestaruuden :confused:

Ei sulle koskaan tullut mieleen, että toimittaja saattaa kysyä esim "Mitä mieltä olet, vaikuttaako lajien painot naiselliseen puoleen?" Eihän televisiossa näytetä koko haastattelua. Sitten vedät johtopäätöksen, että olen kovin pahoillani ja ruikutan, kun painot kasvaa.
Olen täysin tietoinen, että kisataan Maailman Vahvimman naisen titelistä, jolloin ulkonäöllä EI ole mitään merkitystä. Uimapukukierrosta EN halua ko. kisaan.

Eipä tullut, ei. En luonnollisesti voi arvioida mitään, mistä en tiedä. Niinpä arvioinkin kommenttiasi sellaisena jona se esitettiin eli mielipiteenä. Vastasit hengästyneenä lajin jälkeen ja yhtä hyvin sinulta olisi voitu kysyä: "Miltä Heini tuntuu hävitä kahdelle rumalle steroidisialle?" tai "Mitä mieltä olet, jos lajit alkavat vaatimaan niin paljon voimaa, että hoikkana ja kauniina ei enää pärjää?".

Luokanopettajana varmaan tiedät, että kukaan ei leiki rumien tai lihavien lasten kanssa ja jo pienestä asti saa kuulla ulkonäöstään. Onneksi meillä on (voima)urheilu, jossa suorituskyky ratkaisee. ;)

Suuntaus taitaa olla kuitenkin kohti isompia painoja. Kohta naisillekin koittaa aika jolloin ei välttämättä voi menestyä voimanaislajeissa ja fitnesslavoilla samaan aikaan. Voimamiehillehän se on ollut jo jonkin aikaa totisinta totta.

Kuitenkin vaikka sanoisit mitä TV:ssä, niin aion jatkaa kannustamistasi kotikatsomossa olipa lajisi mikä tahansa. Toivon myös, että ensi kerralla, kun kirjoitat tänne, niin se ei johdu närkästyksestä, vaan teet sen jakaaksesi treenitietämystäsi. Tsemppiä! :thumbs:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Heinistä vielä että kisapaino 67 kg, pituus 171 cm ja ikää 28.
Täytyy sanoa että aika hiljaseksi pisti,itse olen saman kokoinen,mutta voimat ovatkin sitten ihan eriluokkaa:D
Heini on sikäli hyvä esimerkki meille naisille siitä,että ei niitä "liian isoja" lihaksia kannata pelätä,ja muutenkin ainakin tämä motivoi treenaamaan entistä enemmän.
Heinille täydet "rispektit" :worship:

Eipä tullut, ei. En luonnollisesti voi arvioida mitään, mistä en tiedä. Niinpä arvioinkin kommenttiasi sellaisena jona se esitettiin eli mielipiteenä. Vastasit hengästyneenä lajin jälkeen ja yhtä hyvin sinulta olisi voitu kysyä: "Miltä Heini tuntuu hävitä kahdelle rumalle steroidisialle?" tai "Mitä mieltä olet, jos lajit alkavat vaatimaan niin paljon voimaa, että hoikkana ja kauniina ei enää pärjää?".

Luokanopettajana varmaan tiedät, että kukaan ei leiki rumien tai lihavien lasten kanssa ja jo pienestä asti saa kuulla ulkonäöstään. Onneksi meillä on (voima)urheilu, jossa suorituskyky ratkaisee. ;)

Suuntaus taitaa olla kuitenkin kohti isompia painoja. Kohta naisillekin koittaa aika jolloin ei välttämättä voi menestyä voimanaislajeissa ja fitnesslavoilla samaan aikaan. Voimamiehillehän se on ollut jo jonkin aikaa totisinta totta.

Kuitenkin vaikka sanoisit mitä TV:ssä, niin aion jatkaa kannustamistasi kotikatsomossa olipa lajisi mikä tahansa. Toivon myös, että ensi kerralla, kun kirjoitat tänne, niin se ei johdu närkästyksestä, vaan teet sen jakaaksesi treenitietämystäsi. Tsemppiä! :thumbs:
[/QUOTE]

Kiitos mukavasta vastauksesta. En ollut närkästynyt, koska ajattelinkin, ettet voinut tietää kysymyksiä. Kun luin oman vastineeni, pelästyin oikein mihin muotoon ja sävyyn sen olin väsännyt! EI OLLUT TARKOITUS! Sori =)

Haluaisin esim. Beccan ilman muuta mukaan kisoihin! Mutta en ole se, joka päättää ketkä SAAVAT osallistua kisoihin. Olen saanut paljon kritiikkiä ko asiasta vaikken ole valintoihin mitenkään vaikuttamassa.

Luokanopena olen huomannut, kuinka julma (koulu)maailma on. Totta kai yritän vaikuttaa oppilaiden mielipiteisiin mahd paljon, mutta silti kaikenlaisesta erilaisuudesta esiintyy eri tasoista kiusaamista.

Joo-o. Treenitietämykseni on niin ja näin ja niitä on tässä turha tuoda julki ha ha =)

Tsemppiä sullekin, Heini

Vai meinaat Heini tänä vuonna voimanostossakin kisailla! Odotan innolla tuloksia, ei muuta ku tsemiä urheiluun!

Btw, muy excellente voimanainen-kisa suoritus!! Oli hienoa katseltavaa, ja tais oma avokkikin saada lisää pontta omiin treeneihinsä innoittamanasi!

Onhan Heini näemmä ehtinyt jo avata kauden voimanoston puolella:

http://www.kolumbus.fi/jari.tahtinen/04_01_10_tiedostot/sheet001.htm

Hyvät tulokset mielestäni tuohon painoon (ja pituuteen hehe), varsinkin jos ottaa huomioon, että harjoittelun pääpaino ei liene ollut perinteisen voimanoston lajeissa. Viime vuoden rankingissa tuo tulos olisi jo tuonut 3. sijan 75-sarjassa. Mielenkiinnolla odottelen mitä tuloksia tulevaisuudessa nähdään. Ei muuta kuin rajusti tsemppiä voimalajien todelliselle moniottelijalle Heini Koivuniemelle :kippis1:

P.S. Eli tulokset löytyvät Järvenpään-välilehdeltä, suoraa linkkiä ei pystynyt tekemään

Becca penkkasi juuri 465 lbs (n. 210 kg) joten hänellä on nyt hallussaan kaikki naisten voimanoston ennätykset. Olisi todella aika saada Becca mukaan maailman vahvin nainen kisaan!

Heini olis ollut näemmä lauantaina tampereen stockalla. Harmi ettei päässyt jututtamaan.

Samppo sanoi:
Vai meinaat Heini tänä vuonna voimanostossakin kisailla! Odotan innolla tuloksia, ei muuta ku tsemiä urheiluun!

Btw, muy excellente voimanainen-kisa suoritus!! Oli hienoa katseltavaa, ja tais oma avokkikin saada lisää pontta omiin treeneihinsä innoittamanasi!

Näin Heinin nimen tuolla voimanostoliiton lisenssilistassa ja ajattelin että onkohan samainen Heini kyseessä...näköjään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom