naisten palsta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arnold
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
vaikka olenkin mies,niin kommentoisin semmoisesta että tsekatkaapa valvojat punttimimmien rasvaprosentti osuus.hulkki esittelee omia kuviaan.ei siinä mitään mutta saattaa käydä niin että kohta akkojen palstalla rupee ukot elvisteleen.

Mun mielestä toi oli ihan asiallinen kommentti Hulkilta rasvaprosenttikeskusteluun, kyseessähän oli rasvanmittausmenetelmät eikä omalla rasvaprosentilla elvistely. Ja onhan siellä Anttoninkin kommentti perässä! Asiantuntemusta/kokemuksia vaan peliin sukupuolesta riippumatta.

Ps.kunhan paikkailen vaan, olen itse joskus vahingossa vastannut sinne luullessani olevani treeniosastolla (yeah right!) :rolleyes:

Laitoin sen linkin sinne sen takia, että noista Omronin hilavitkuttimista ei ole ollut muualla juttua ja olisi ollut vähän vaikea perustella "että kyllä se mittaa ihan väärin kun mulla oikeesti näkyy selkärankakin tosta hyvässa valossa vatsalihasten läpi niin tiukassa kunnossa olen..." Ei. Helpompaa on näyttää kuvaa, vaikka sekään ei kovin tarkka ole.

(Oikeasti vain saan hirveät kiksit levittelemällä kuvia rumasta naamastani ympäri verkkoa! :D )

Voi pojat

Mainosta se on pienikin mainos :)

Kuten tuosta Naiskoviksen lausunnosta saattaa päätellä, emme me pahaksemme pistä, vaikka kuvia ilmestyisi enemmänkin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom