Naisten MM-kisat 2011 (BF, Fitness & BB)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
BF -158cm - http://www.eastlabs.biz/gallery/824

Ensimmäisen vertailun kuvia:

Gook - Simari - Pavliskova

31.jpg

Pavliskova - Päkkilä - Krajkowska

34.jpg

41.jpg

Pavliskova - Päkkilä - Krajkowska

43.jpg

46.jpg

Mielestäni Gook ja Simari omassa luokassaan, Mari ehkä tyrkyllä sijoille 3-5. Vähän siloisen näköinen eikä nuo poseeraukset edelleenkään ole Marille mitenkään imartelevia. Mielestäni ehkä toisen vertailun kautta finaaliin tullut Pitsishina voi yllättää finaalissa. Krajkowska näyttää takaa todella pehmeältä.

BF -168cm - http://www.eastlabs.biz/gallery/826

Tässä sarjassa näyttikin olevan tiukempaa. Monia vertailuja kärjen osalta, lopulta finaaliin Roberta Bozzao (nr 151), Ekaterina Gamagina (nr 156), Daniela Pfeiffer (158), Alisa Sulaieva (nr 159), Adela Ondrejovicova (nr 160) ,Tetyana Mikheychyk (nr 164)

154- Ekatarina Gamakina - 157 - Daniela Pfeiffer

44.jpg

Gamakina - 157 - Pfeiffer- Sulaieva

45.jpg

48.jpg

50.jpg

Bozzao - Gamakina - Pfeiffer - Adela Ondrejovicova

61.jpg

63.jpg

66.jpg

Gamakina - Pfeiffer - Adela Ondrejovicova - Mikheychyk

62.jpg

64.jpg

65.jpg

Aikku on niin kaunis ja ihan mielettömän naisellinen paketti. Kondiskin on luonnollisesti hyvä, joten toivottavasti tulee tyttö kotiin mitalin kanssa. Alander taisi olla keskellä tossa vertailussa, jos oikein katoin? Kondis on rautaa ja ihan erimaata kuin kotimaan kisoissa. Ainoa negis kunnossa on vielä tuo peffaosasto. Etureidet on paaaaaljon paremmat, yläkerta nyt on ollut kokoajan hyvässä tikissä. Jännää tää kyllä on Suomella huippuedustus MM:issä!! Sääli, ettei meidän bikinivoittajaa lähetetty MM:iin, katoin nopeasti noita kuvia ja Anna olisi kyllä voinut pärjätä hyvinkin...

Niin joo ja tusen tack Anne!! Oot paras!

Viimeksi muokattu:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011101614579438_vi.shtml

"- Minun olisi pitänyt laihduttaa vielä pari kiloa. Ja olisinko minä sitten enää ollut naisellinen. Olen kuitenkin lähtenyt siitä, että säilytän naisellisuuteni, Jutta kertoi Serbiasta sunnuntaina."

Jos tuonne lähtee kisaamaan niin varmasti sitä yrittää tehdä parhaan mahdollisen kisakunnon oli se naisellinen tai ei.

22.webp
40.webp

Toivottavasti saataisiin suomeen mitsku! Komeelta näyttää!!

Onnea Arjalle! Juuri mietin, että on se hyvä että naisten kehonrakennuksessa myös arvostetaan NAISELLISUUTTA, eikä vaan lihaksia. Hetken luulin että aikku on eksynyt miesten sarjaan :)

Voi jösses tuota liha määrää mitä voittajalla oli. Linay kyllä mun silmään häviää niin helkkaristi Arjalle mallissa että ei edes hätyytellyt hänen sijaa :)

Onnea Arjalle.

Itse ajattelin niin, että jos joku Arjan voittaa, niin se on juuri Simone - kombolla isompi ja kireä. Nina kun taas on törkeän iso, mutta mielestäni ainakin alkukisassa kuvien perusteella pehmeähkö verrattuna noihin kahteen.

Mutta hyvä näin ! Onnittelut Arjalle ja maltilla eteenpäin. Juuri noin on KAUNIS fysiikka =)

Back
Ylös Bottom