Naisten MM-kisat 2006 Santa Susanna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tsempit myös Suville, Katalle ja Minnalle. MM lavalle pääsy on jo saavutus sekin! Jaksamista nyt vielä SM iin ja sitä kautta kenties PM kisoihin!

Pitää vielä täällä meidänkin foorumilla pistää onnittelut Lindalle ja Cecilialle.:haart: Grattis Linda o Cissi!
Kuva alunperin BODY.SE saitilla.

vmsilver.jpg

Olin aivan varma (enkä vain minä) että Marjo ottaa mitalin finaalissa. Olisi kuulunut ehdottomasti kolmen parhaan joukkoon sekä fysiikan että vaparinkin puolesta :5:

Olin aivan varma (enkä vain minä) että Marjo ottaa mitalin finaalissa. Olisi kuulunut ehdottomasti kolmen parhaan joukkoon sekä fysiikan että vaparinkin puolesta :5:

niin,senpä takia,kansa vaatii,ettet pidä 5v taukoa vaan yrität olla ens kerralla palkinnossa kiinni,absolutely my love:haart: mistähän sais nähtyä sut vertailuissa palkintotypyjen kanssa?

Onneksi olkoon Inkeri! Mahtava suoritus.

Onneksi olkoon Inkeri! Mahtava suoritus.

Kiitos! :)
Oon ihan fiiliksissä vieläkin, niin mahtava kilpailukokemus oli!!! Ja paremmilleni hävisin. Ne vertailut on jotain mitä ei voi edes oikein kuvailla.. hiki virtasi ja tosiaan sai tehdä lavallakin töitä koko ajan.
Kun saan alkukisan vertailukuvia toivottavasti jostain niin postaan niitä vaikka kuvatrediin.

Inksu, otitko matkalta tai finaaleista kuvia? Laita meidän iloksi, oi sinä ihana leidi:haart:
No kun en ottanut :nolo: :(
Sori sori Annie! Ei ollut kameraa edes mukana.. hyvä kun itseni muistin ottaa matkalle :D
Voin kysyä josko Suvi olis räpsinyt jotain otoksia kun sitä näen. Ja pitäis jossain vaiheessa saada kyllä muiden ottamia kuvia mailiin elikäs laitan niitä kunhan saan.

Kivaa:hyper: Arnoldilla varmasti on taas mahtavat kuvagalleriat fitness.eessä, kuhan vaan kerkiee? Voisin toki kysellä hurreilta kanssa.. ja tietty Genexille tulee kuhan ehtii pistää.

Inksukka, onnittelut sulle vielä kerran. Toivottavasti oot myös ensi syksynä mukana, tai jo ehkäpä keväällä EM issä? :hyper: Oot kaunein ikinä:haart: :love:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuo Ruotsin Lina Eklund on kyllä rajun ja siistin näköinen. Kuvassa vasemmalla siis.

Teki mieli huutaa kisojen aikana kotikatsomosta, että paa nyt hyvä ihminen tuo tukka ylös ja kiinni!!! :D

7870_s.jpg

7874_s.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom