naisten kymppi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eowyn
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
selläinen kysymys: onko punttimimmeistä naisten kympille osallistuvia? Kun en uskalla vielä city-runille sit ajattelin että naisten kymppi olis sellainen leppoisa ensimmäinen kilpajuoksutapahtuma selläiselle aloittelijalle....

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Suunnitelmissa on tuohon kymppiin osallistuminen, mutta saa nyt nähdä, saanko järjestettyä aikataulun siihen sopivaksi. Olen ilmoittautunut myös loppukesän HCM:ään, joten se on ykköstavoitteena. Tuleekin kolmas vuosi putkeen, joten jos vaikka nyt vihdoin pääsisin niitä omia ennätyksiä havittelemaan.

Tuosta naisten kympistä on mielestäni hyvä aloittaa. Se on kuitenkin enemmän sellainen elämystapahtuma jumppineen ja muine aktiviteetteineen, joten se tarjoaa hyvän pohjan ja mielen tulevaa juoksuharrastusta varten. Sinne vain rohkeasti! :thumbs:

Jengin kanssa aateltiin jos lähtis. Mut en nyt tiedä. Mä taidan olla yksinäni innokas. Ja toisaalta, miks maksaa siitä, kun voi juosta yksinäänkin tuolla paljon kivemmissä maisemissa..:D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Olen ilmoittautunut naisten kymppiin, eka kertaa mukana tällaisessa. Mulla on tuolloin dietti päällä ja ajattelin vetää tuon sunnuntaipäivän aerobisen vähän erilaisella meiningillä :)

Uusia kokemuksia, uutta virtaa.

Ja mikä parasta: firma maksaa osallistumisen!

Hcr

Minä taas oon mietiskellyt osallistumasta HCR:iin (Helsinki City Run) 12.5. Jotenkin se kymppi ei innosta yhtään, kun se ei matkana oo mulle "mitään" ja koko-maraton taas hirvittää... Toi ois semmonen hyvä kompromissi, 21,1 km, pikkusen pitää tsempata, mutta täysin realistinen matka ilman sen kummempia valmistautumisia, normaalisti lenkkiä vaan alle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom