Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Narukäsi sanoi:Onko kenelläkään tiedossa liikettä Helsingissä joka myy naisten Finland aiheisia t-paitoja? Pitäis yhelle ulkomaalaiselle kaverille lähettää sellainen.
Luulis että niitä jostain saa aika halvallakin
http://Tuolla on jotain www.stuntma...n kimpassa mä oon tilaamassa muutaman paidan.Narukäsi sanoi:Onko kenelläkään tiedossa liikettä Helsingissä joka myy naisten Finland aiheisia t-paitoja? Pitäis yhelle ulkomaalaiselle kaverille lähettää sellainen.
Narukäsi sanoi:Onko kenelläkään tiedossa liikettä Helsingissä joka myy naisten Finland aiheisia t-paitoja? Pitäis yhelle ulkomaalaiselle kaverille lähettää sellainen.
wippe sanoi:Halvasta en tiedä, mutta Nansolla ko. paitoja on (tai ainakin ollut) myynnissä Mikonkadun myymälässä...
edit: nanson paidoissa lukee Suomi... Mutta makkaratalon kujilla (mennään sisään kaivopihalta, tiimarin ohi) ole jokin paitakauppa, jossa on kaikennäköisiä paitoja, ehkäpä myös finland aiheisia.
Naene sanoi:Se oli varmaankin just citykaytavan Fiorella, nain itsekin kesalla siella noita t-paitoja. En sielta kuitenkaan ostaisi, silla ohikulkiessa naytti jokseenkin surkealta laadulta (= kadet eivat mahdu hihoista ulos, kaula-aukko kuristaa ja alaselan ylimaarainen kangas lerpattaa rumasti ja kangas muutenkin vessapaperin joustavuuden omaavaa).
En tosin kokeillut tai katsonut lahempaa mutta silmayksella sinne pain ajattelin etta niin sen on oltava. heh
Nansolta voisin itse menna katsomaan, kits vinkista, olisi kiva vastaava paita ulkomailla
Tähtityttö sanoi:Eikun se on Backstreet. Eihän citykäytävässä ole enää fiorellaa (vai onko muka? Ei ainakaan vähän aikaa sitten enää ollut..). Huonolaatuisia nuo BSn paidat, kulahtavat parin pesun jälkeen.
B.O.S.S. sanoi:Monestakin paikasta saa, ite ostin Itäkeskuksen Tarjoustaloa vastapäätä olevasta pikkukioskista, joka myy kaikkea tiimi-sälää yms.
Narukäsi sanoi:Tuolta löytyi Finland paita. Aika ihmeellisiä nuo naisten koot. Ostin XL-kokoisen paidan mutta aivan tajuttoman pieneltä vaikuttaa.