Naisten Finland-paidat

Onko kenelläkään tiedossa liikettä Helsingissä joka myy naisten Finland aiheisia t-paitoja? Pitäis yhelle ulkomaalaiselle kaverille lähettää sellainen.
Luulis että niitä jostain saa aika halvallakin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
r-collectionilla eikös oo tollasia suomi-aiheisia paitoja. Ovat vaan kaikkee muuta kuin halpoja :)

Helsingin Stockmannin matkamuistomyymälässä (taisi olla toinen kerros) on laaja valikoima noita paitoja. Itse olen useammalle ulkomaalaiselle daamille ostanut ja sopivat koot löytyvät kyllä. Tosin ainakin aasialaisille tytöille joutuu sitten valkkaamaan lasten koon... eli noissa on naisten koot aika isohkoille tytöille tarkoitettu.

Narukäsi sanoi:
Onko kenelläkään tiedossa liikettä Helsingissä joka myy naisten Finland aiheisia t-paitoja? Pitäis yhelle ulkomaalaiselle kaverille lähettää sellainen.

Kesän alussa sai ainakin vielä Fiorellasta, laatu ei taatusti vastaa montaa muuta, mutta eivät olleet hinnalakaan pilattuja

Monestakin paikasta saa, ite ostin Itäkeskuksen Tarjoustaloa vastapäätä olevasta pikkukioskista, joka myy kaikkea tiimi-sälää yms.

Narukäsi sanoi:

Halvasta en tiedä, mutta Nansolla ko. paitoja on (tai ainakin ollut) myynnissä Mikonkadun myymälässä...

edit: nanson paidoissa lukee Suomi... Mutta makkaratalon kujilla (mennään sisään kaivopihalta, tiimarin ohi) ole jokin paitakauppa, jossa on kaikennäköisiä paitoja, ehkäpä myös finland aiheisia.

wippe sanoi:
Halvasta en tiedä, mutta Nansolla ko. paitoja on (tai ainakin ollut) myynnissä Mikonkadun myymälässä...

edit: nanson paidoissa lukee Suomi... Mutta makkaratalon kujilla (mennään sisään kaivopihalta, tiimarin ohi) ole jokin paitakauppa, jossa on kaikennäköisiä paitoja, ehkäpä myös finland aiheisia.

Se oli varmaankin just citykaytavan Fiorella, nain itsekin kesalla siella noita t-paitoja. En sielta kuitenkaan ostaisi, silla ohikulkiessa naytti jokseenkin surkealta laadulta (= kadet eivat mahdu hihoista ulos, kaula-aukko kuristaa ja alaselan ylimaarainen kangas lerpattaa rumasti ja kangas muutenkin vessapaperin joustavuuden omaavaa).
En tosin kokeillut tai katsonut lahempaa mutta silmayksella sinne pain ajattelin etta niin sen on oltava. heh

Nansolta voisin itse menna katsomaan, kits vinkista, olisi kiva vastaava paita ulkomailla

Ostin Stockan urheiluosastolta (Suomi Collection by MPH Trading) T-paidan, jonka rintaan on ommeltu kankaasta teksti FINLAND ja Suomen lippu. Väriltään paita on tummansini-valkoinen ja hinta oli muistaakseni 20-25 euroa. Ihan ok laatuinen.

Kyseessä taitaa olla tämä firma...? http://www.mphtrading.com/

Naene sanoi:
Se oli varmaankin just citykaytavan Fiorella, nain itsekin kesalla siella noita t-paitoja. En sielta kuitenkaan ostaisi, silla ohikulkiessa naytti jokseenkin surkealta laadulta (= kadet eivat mahdu hihoista ulos, kaula-aukko kuristaa ja alaselan ylimaarainen kangas lerpattaa rumasti ja kangas muutenkin vessapaperin joustavuuden omaavaa).
En tosin kokeillut tai katsonut lahempaa mutta silmayksella sinne pain ajattelin etta niin sen on oltava. heh

Nansolta voisin itse menna katsomaan, kits vinkista, olisi kiva vastaava paita ulkomailla

Eikun se on Backstreet. Eihän citykäytävässä ole enää fiorellaa (vai onko muka? Ei ainakaan vähän aikaa sitten enää ollut..). Huonolaatuisia nuo BSn paidat, kulahtavat parin pesun jälkeen.

Mulla on Niken Suomipaitoja. Sain ne aikoinaan, kun olin Suomen nuorten maajoukkuevalmennuksessa. Muistelen, että pitkähihainen paita olis maksanu sillon 300-400mk. Saman tyyppiset paidat näkyy olevan maajoukkueella vieläkin.. Ja muistaakseni postimyynnin kautta saa myös tilattua noita. Et kannattaa varmaan googlettaa.

Tähtityttö sanoi:
Eikun se on Backstreet. Eihän citykäytävässä ole enää fiorellaa (vai onko muka? Ei ainakaan vähän aikaa sitten enää ollut..). Huonolaatuisia nuo BSn paidat, kulahtavat parin pesun jälkeen.

Nainko on? No siina missa ennen oli Fiorella nyt nakyi kulahtavia paitoja. lol! En kauhean tarkkaan katsellut liikkeen nimea, noita paitoja vaan tiirailin

B.O.S.S. sanoi:
Monestakin paikasta saa, ite ostin Itäkeskuksen Tarjoustaloa vastapäätä olevasta pikkukioskista, joka myy kaikkea tiimi-sälää yms.

Tuolta löytyi Finland paita. Aika ihmeellisiä nuo naisten koot. Ostin XL-kokoisen paidan mutta aivan tajuttoman pieneltä vaikuttaa.

Narukäsi sanoi:
Tuolta löytyi Finland paita. Aika ihmeellisiä nuo naisten koot. Ostin XL-kokoisen paidan mutta aivan tajuttoman pieneltä vaikuttaa.

Jaa, sillon ku mä ostin, niin tarpeeks pientä oli vaikea löytää...! No hyvä että löyty enivei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom