Naisten EM 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt vaan sit taistellen Tiina ja Susanna! Hieno saavutus!! Olispa Susanna antivetistynyt, vois pestä koko porukan.

Minna vaan auttamatta liian pehmonen edelleen, näyttää vieläki hieman "raskaalta" ja kovin pökkelöltä. Harmi.

Tuloslistoja odotellen.Kiinnostaa tuo BF, paljonko piste-eroa Tarjalla jäi finaalipaikkaan.

Oon tuulettanut eilisen ja tämän päivän Zabiyakaa, mutta vieköhän se sittenkin tuo Rasputnyak tuon lyhyen. Kun näin tämän kuvan niin ei se Valentina niin varmalta voittajalta enää näytäkään.

4120_166_1.jpg

Jotain positiivista on kaivettava tästä tulosten odottelusta - koulutehtävät ovat edenneet huimaa kyytiä kun kököttänyt koneen äärellä... Huh, odottavan aika ON todella piiiiiiiiiitkä :eek:

(lakkasin jo vilkuilemasta ulos missä aurinko taitaa edelleen paistaa - jos vaikka sitten iltakävelylle aktivoituis ;) )

MIELETÖNTÄ, MAHTAVAA, UPEETA!

Tää on täällä ihan täpinöissään, mikä mahtava arvokisadebyytti :dance2: :dance: :rock: Tiina oot niin upea :haart:.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kieltämättä Tiina yllätti kertakaikkiaan meikäläisen. Ihan uskomaton suoritus. Ajattelinkin, että piru, et näyttää line upissa hyvältä, vyötärökin oli oikein siron näköinen. Vaparista en tiedä tuon taivaallista, mutta kotikatsomossa kuvien perusteella upeaa! Oon sika ylpee susta Tiina :haart:
Suskin sijoitus pettymys. Olin ihan varma paremmasta, mutta hieno kuitenkin, että pärjäs ensi kertaa maailmalla niinkin hyvin!!Jännä tuomarilinja tänä vuonna kun vertaa miten Sallalle kävi viimeks.
Suski oot aina ykkönen :haart:

Tuo on juuri se Anna Rasputnyak...voitti mm. MM-kisat syksyllä ja World Cupissa oli ykkönen ennen Lindaa.

Onnea myös Susannalle! Kuvien perusteella kyllä oletin Susannalle parempaa sijoitusta (vähintään kolmas serbien jälkeen..).. Tokihan ne ainakin kuvista näyttivät Susannaa kireämmiltä, mutta kokonaisvaltaisesti arvostellen Susanna olikin sitten kaikessa muussa parempi. (Vaikka esim anatominen edestä näytti turhan raskaalta.)

Susannan sarjan siis voitti Milka Stankovic ja Branislava Jovanovic toinen.

Onnittelut tietenkin myös Suskille, mieletön nainen on kyllä hääkin :haart:

Sanchez oli lopulta toinen tuossa -168cm:n sarjassa. Esteso viides -158cm: sarjassa.

Slovakien osalta:

Eva Horváthová 3. (BB -55kg)
Adriana Závacká 5. (BB +55kg)
Marianna Ďurišová 6. (Fitness -163cm)
Barbora Bunčáková 6. (Fitness +163cm)
Silvia Pavliskova 4. (BF -163cm)
Monika Korbova 6. (BF -168cm)

Mun mielestä nuo EM-kisat on yks hiton iso läppä!

Oli suomalaisen (lue suskin(tai viime vuonna Sallan)) kunto mikä tahansa, niin aina siihen kiilataan joku paikallinen vinkuheinä kärkeen. Ei vaan jaksa uskoa enään rehelliseen kilpaurheiluun, kun politiikka on se mikä jyrää!

Hyvä Tiiiiinaaaaa!! Mielettömän hienoa :) :) Susannalle myös onnittelut, väheksymättä yhtään Minnan ja Tarjan suorituksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom