Naisten aminohapot miehelle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mmaakee
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Elikkäs nyt pääsi niin käymään, että faija osti vahingossa naisten aminohappoja.
Faija päätti sitten antaa minulle nuo kyseiset aminohapot. Miten nämä naisten aminohapot eroaa miesten aminohapoista?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei varmaan käytännössä mitenkään. Makean ja paremman makuisempi ehkä ja naisille suunnattu purkin ulkonäkö.

Kannattaa nyt olla tosi tarkkana, nimittäin naisten aminohapot tulee naisille suunnatun ravintolisävalmistuslinjan läpi, ja niillä valmistuslinjoilla kuitenkin käsitellään hormoneja kuten estrogeeniä. Just oli uutisissakin juttua kuinka noilla linjastoilla riittää kun on 0.0002% edes jotain naisperäistä niin sen vaikutus voi olla tosi suuri kumuloituessaan. Mä kyllä jättäisin vetämättä noi aminohapot, kun proteiinikoostumus on ihan erilainen miehelle kuin naiselle. Yks tuttu just puhu kuinka muka oli samaa tavaraa mut huomasin heti gymillä et sillä oli salihanskat ja niihin mätsäävä käsilaukku.

Kannattaa nyt olla tosi tarkkana, nimittäin naisten aminohapot tulee naisille suunnatun ravintolisävalmistuslinjan läpi, ja niillä valmistuslinjoilla kuitenkin käsitellään hormoneja kuten estrogeeniä. Just oli uutisissakin juttua kuinka noilla linjastoilla riittää kun on 0.0002% edes jotain naisperäistä niin sen vaikutus voi olla tosi suuri kumuloituessaan. Mä kyllä jättäisin vetämättä noi aminohapot, kun proteiinikoostumus on ihan erilainen miehelle kuin naiselle. Yks tuttu just puhu kuinka muka oli samaa tavaraa mut huomasin heti gymillä et sillä oli salihanskat ja niihin mätsäävä käsilaukku.

Nää on just näitä "mun kaverilla on tällänen pieni ongelma..."

Että mitä siis laitoit ja minne?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom