Hei kiitos Venla taas, tosi mielenkiintosiat lukea sun postauksia, ja onneksi olkoon voitosta, niin sita pitaa. Pakko sanoa, etta aina kun naen tuon 'Hakkaan ja tapan!', mua alkaa naurattaa. Ja tanaan ennen sparria hoin mielessani hakkaan ja tapan hakkaan ja tapan, ja se todellakin auttoi, meni kunnon raivolla, valmentajan piti hatyytella etta ei noin lujaa. Ma yleensa sparraan kundien kanssa mutta nyt oli tytsa, ei ollut ennen sparattu, mutta naytti olevan ihan lujaa tekoa, etta annoin menna vaan. ;)
Ma liityin VIPiksi ja olen alkanut pitamaan blogia, mikset sinakin..? Mua vaan kauheasti kiinnostaisi lukea sun blogia, oma lehma ojassa siis.
Tosta Brittien ja Suomen erosta, en ole kauhean jaavi vastaamaan koska olen vasta nyrkkeillyt niin vahan aikaa, en kuulu mihinkaan valmennuspiiriin vaan kayn kolme kertaa viikossa klubilla ja siella treenaan parhaani mukaan ja sitten vapaa-aikana epatoivoisesti yritan treenata niin hyvin kuin pystyn. Olen toki ilmoittanut valmentajalleni, etta haluan kilpailla jonain paivana, ja se potkii mua eteenpain ja pistaa koville (se on ihana; iso musta mies joka huutaa ja lyo paahan jos olen liian hidas, mutta oikeasti se on ihan nallukka ja halaa mua aina treenin paatteeksi :haart
, mutta mulla ei ole mitaan kunnon valmennusohjelmaa, aika lailla tassa ollaan oman vaiston varassa. Mutta mua kiinnostaisi kauheasti, etta miten Suomessa treenataan, koska sinne jonain paivana varmaankin ajaudun. Tahtaimessa talla hetkella 2010. Mutta turha suunnitella liian tarkkaan.
Mitas muuta.. juu, mun mielesta sparri on oleellista, ei se sakki liiku tai lyo takaisin. Mun pitaisi enemman varjonyrkkeilla, mutta kun se on niin tylsaa, mieluummin hakaan sakkia ja paastan elaimellisia aania niin etta sylki lentaa. Mulla on talla hetkella tyon alla jalkatyo, luin tanaan sanomalehdesta Ricky Hitman Hattonista (joka ottaa matsia tanaan :thumbs
, etta se jaa aina kehassa seisomaan paikalleen ja ottaa iskuja vastaan. Niin kuin mina. Olen tosi vihainen itselleni kun seison siella kuin toope vaikka pitaisi liikkua pois alta. Juu. Josta tulikin mieleeni, etta pitaa katsoa enemman nyrkkeilya videolta, se on mun mielesta tosi opettavaista kun nakee kuinka pitaisi liikkua ja lyoda. Olympia-nyrkkeilya oli tosi kiva katsoa. Mutta ennen kuin menee enemman OT niin jaketaan keskustelua..