SUPERCARB 1kg -40%

Naisillahan ei kuuluisi olla karvoja

Naisillahan ei kuuluisi olla karvoja muualla kuin päässä!
Rasittaa se säärien yms sheivailu joka halvetin päivä (varsinkin kesällä)..
kertokaa nyt sisaret että tähän voisi olla joku ratkaisu..
Siis eihän mulla mitään varsinaista "karvaongelmaa" ole, mutta! :lol2:
Olen lukenut siitä laser hommelista joka poistaa karvat lopullisesti (?)
mutta maxaa ihan sairaasti. Yhden säären käsittely voi kestaa 8 tuntia
ja laskutus menee 10 min erissä.. huh!
Mites sit vahat, en ole kokeillut.. sehän sattuu, mutta kyllä
sen kestäisi...:(

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Joo toi laserjuttu on tosiaan aika kallis, elikä se ehkä toimis paremmin pienemmille alueille kun säärille. Itse olen kokeillut kaikkea mahdollista, ja sheivaus on ehkä kaikesta huolimatta mielestäni kätevin, vaikkakin sen joutuu toistamaan päivittäin.

Epilaattori on kivulias ja vaivalloinen, eikä edes poista kaikkia karvoja. Plus sängen pitää olla aika pitkä ennen kuin se toimii, ainakin minun tapauksessani, joka on miinuspuoli kyseiselle laitteelle. Vahaus taas on toimiva ratkaisu, mikäli sen tekee kosmetologi. Kipua ei juuri ehdi tuntea ja karvat pysyy parisen viikkoa poissa. Erittäin hyvä ratkaisu myös bikinialuelle, mikäli haluaa posliinin tai sinne päin. Itse tehtynä vahaus taas ei toimikaan yhtä hyvin. Eri tuotteita olen kokeillut ja hankalaa sekä sottaista touhua, eikä lopputulos edes ole hyvä.

Erilaiset karvanpoistovoiteet taas ovat kokemukseni mukaan aivan huuhaata, ja johan sen sanoo maalaisjärkikin etteivät ne voi toimia. Karvat eivät edes lähde pois ja haju on kamala.

Elikäs eikun vaan sheivaamaan , taikka rahapussin paksuudesta riippuen kosmetologille vahaukseen!

Kun oli puhetta noista finneistä, niin kyllä mulla on kyllä karvatkin alkanut treenaamisen myötä kasvamaan pitemmikis ja paksummiksi (kääk), toivottavasti ei ala ylähuulessa rehottamaan...

(kauhee projekti toi karvojen ajelu)

Itse en ole pahemmin joutunut sääriä ajelemaan...Mutta kamalaa on jos sääret rehottaa paksun karvan peitossa.Toiset "ajot" suoritan pakkomielelteisesti vähintään 2 krt viikossa.

Nyt muutama kosmetologin (siis minun) neuvo vahaukseen ja sen käyttöön.
Kaupoista saa muutamia hyviä ns. lämmintä vahaa. Jonkun hyvän ystävän kanssa karvojen häätäminen onnistuu myös kotona.
Purkki n.minuutiksi kuumaan veteen ,testi ranteeseen ettei ole liian kuumaa. Vahan kaveriksi voi repiä vanhasta lakanasta mikä olisi joka tapauksessa menossa roskiin sopivia suikaleita.,säären pituisia..ja leveydeltään 5-8 cm.
(osassa paketeissa on myös sellofaanisuikaleita mukana,eli käytä niitä)
Vahan levitykseen sopiva lasta tulee yleensä paketin mukana.
Levitäkkää vaha polvesta nilkkaan,n.3-5 cm leveydellä ja siisti suhkoht ohut kerros..ei purkki kaupalla.
Lakanasuikale siihen päälle,suikale "sivellään" voimakkaalla kämmenpainalluksella polvesta alaspäin. Sitten vaan pidätät henkeä kun kaveri repii suikaleen pois ALHAALTA YLÖSPÄIN,mahdollisimman rivakasta ja lähellä ihoa. Nopea tarkastus,mihin jäi ja uusi pieni vahakerros päälle..
Sitten vain ympäri ja jalat paljaaksi myös pohkeista..

Kysykää tarkemmin,kerron mielelläni
:p :p
Ja tällä tyylillä..karvojen häädön voi suorittaa n.4-6 viikon välein.

Maaru miten helppoa vahaus kotona on bikinialueelle? Toisin sanoen kaikki pois? Olen kokeillut sääriin ja ne tuotteet mitä mä oon kokeillut ei oo tuottanut yhtä hyviä tuloksia kuin kosmetologilla, joten en oo bikinialuettakaan uskaltanut yksin vahailla, luottanut vain kosmetologin apuun...

Yksin se bikininalueen karvan häätö on vaikeaa suorittaa,joten tähänkin se HYVÄ ystävä mukaan. I
tse suosittelisin tekemään bikinin rajan poiston KYLMÄLLÄ vahalla. (ohjeet muuten samat kuin yllä)
Lämmin on kivuttomamapi mutta kylmä on tehokkaampi bikinialueella.
Tärkeää on että tässäkin tapauksessa karvat otetaan niiden kasvu suunnasta, alhaalta ylöpäin!!!!!
Kun ystävä repäisee varoituksella,on itse helppo jännittää vatsalihaksia ja näin ehkäistä sitä kirpaisevaa kipua.
Kaupasta kannattaa myös kysyä rauhoittavaa voidetta...muista mainita että se tulee iholle mistä on karvat poistettu!!!!
Bikininalue on helppo ärtymään,siksi sitä on hyvä lepytellä!

Kiitos vastauksesta! Tarkoitin tosin lähinnä koko alueen vahausta, eli ns. brasilialaista, jossa olenkin käynyt kosmetologilla. En vain ole itse sitä uskaltanut toteuttaa, vaan suosinut höylää mieluummin, jollen ole kosmikselle päässyt... Ja kylmävahoilla en ole saanut sääriin hyviä tuloksia, joten missä lienee vika?

Antakaa tytöt viikonloppu aikaa niin kaivan kaiken mahdollisen esille..
Siis katson mitä noi "käsitavarakaupat" myy ja siitä sitten...;)

Olen nähnyt keskustelupalstoilla kehuttavan sitä TV-shopista saatavaa lämminvahaa, mutta en edes tiedä sen nimeä.

Itse suosin sääriin höylää tai satunnaisesti vahaa. Jostain syystä vaha ei oikein pelitä säärikarvoihini.
Pitäisi kuulemma nyt talven tullen alkaa vahata säännöllisesti, niin ensi kesään mennessä on karvankasvu tyrehtynyt jo merkittävästi.

Pari viikkoa sitten kokeilin bikinirajaan lämminvahaa, ihan marketista saatavaa. Hyvin lähti ainakin reisistä. Suosin ns. puolibrasilialaista ;) ja loput mitä ei lähtenyt vahalla nypin pinseteillä. Oli muuten huomattavasti vähemmän kivuliasta kuin esim. kulmakarvojen nyppiminen... Niin, ja sinne minne ei oma käsi yllä käytän karvanpoistovoidetta. Ainakin mulla toimii sekin ihan hyvin, tosin kerran viikossa pitää sitä käyttää. Että semmoinen kombinaatio :p

"kehuttavan sitä TV-shopista saatavaa lämminvahaa"
juu Nad's ihanaa vihreää mömmöä.. hassu mainos:lol2: ei ole kokemusta.. näyttää tehokkaalta!
Onko Maaru ehtinyt..?

En ole paljon vielä ehtinyt,mutta yksi tuote on mikä mun mielestä on hyvää. Jos muistan oikein sitä kyseistä lämmintä vahaa saa Bodyshopin valikoimista... SE on hyvää. Olen sillä ottanut yhdeltä ystävät säärikarvat pois. Käykää sieltä kysymässä,kyllä se nimi siellä selviää. Eikä pitäisi olla kallis..
;)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom