Naisen takamus NYPD Bluesissa toi miljoonasakot ABC:lle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös uusimmassa Die hardissa ollut jo kielletty kiroileminen?
"One reviewer gives an overall profanity count at around 100. Rough counts for various terms include: 20+ "sh*t", 10+ "@ss" (several with "hole"), 10 "godd@mn", 20+ other uses of "God" and 10+ uses of "Jesus" as profanities. There were about 9 "hell", 5 "damn", and 1 "S.O.B.", There were several uses of "d*ck" including "d*ckhead". "J*rkoff" and "b*tch" were used a few times. There is one trademark McClane "yippee-ki-yay m-----f---er.", with the latter part of the word being obscured by noise as he says it.

Some commentators also say that the F-word was used more heavily in an R-rated original version, and that the F-word can still be seen being "mouthed," although other language has been dubbed in for the PG-13 version in release. These commentators see a future DVD as probably including restored use of the F-word."

http://www.imdb.com/title/tt0337978/parentalguide

Kai tuo oli se hinta joka piti maksaa siitä että isät saattoivat ottaa lapset mukaan katsomaan daihaardia. :(

Kyllä toi meininki tuolla on niin päin vittua kun vaan voi olla. Sitten vielä ajatellaan että miksi on kouluampumisia kun tv:ssä näytetään surutta väkivaltaa mutta naisen peppu on ihan liikaa.

Tässä taas loistoesimerkki rangaistusten järjettömyydestä:
Peliin, jonka ideana on tehdä rikoksia ja murhata ihmisiä, oli ujutettu seksiä sisältävä minipeli, jota voi pelata vain haksaamalla tietoisesti peliä. Tämän takia Taketwo hävisi oikeusjutun ja joutuu nyt maksamaan traumatisoituneille pelaajille rahaa. Ei ole edes väliä onko nähnyt kyseisen minipelin. Pelkkä pelin omistaminen riittää. :david:
http://plaza.fi/edome/uutiset/grand-theft-auton-seksiskandaali-korvataan-pelaajille-kateisella

Mä oon joskus kuvitellut että seksi ja siihen liittyvä alastomuus on sallittua, joidenkin mielestä jopa suotavaa.
Tappamista ja murhaamista olen pitänyt moraalisesti epäilyttävänä.

Kiitoksia amerikan-maan, ymmärrän nyt että olen ollut aivan väärässä.

Kyllä toi meininki tuolla on niin päin vittua kun vaan voi olla. Sitten vielä ajatellaan että miksi on kouluampumisia kun tv:ssä näytetään surutta väkivaltaa mutta naisen peppu on ihan liikaa.

Vähemmän aseita telkkariin, enemmän tissejä. Olisipa hienoa jos sillä olisi vaikutus Suomen kouluihin ja meikän tapauksessa työpaikkoihin. Ajatelkaas kun lehdestä saisi lukea "oppilas näytti sexyä persettä koko koululle. 8 sai."

Vähemmän aseita telkkariin, enemmän tissejä. Olisipa hienoa jos sillä olisi vaikutus Suomen kouluihin ja meikän tapauksessa työpaikkoihin. Ajatelkaas kun lehdestä saisi lukea "oppilas näytti sexyä persettä koko koululle. 8 sai."

:offtopic: nykyään se on enemmänkin "oppilas näytti S&W:tä koko koululle, 8 kuoli." :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä oon joskus kuvitellut että seksi ja siihen liittyvä alastomuus on sallittua, joidenkin mielestä jopa suotavaa.
Tappamista ja murhaamista olen pitänyt moraalisesti epäilyttävänä.
Kun otetaan vielä huomioon, että ihminen on normaalisti alasti aika ison osan elämästään nukkuessaan jne, niin miten tuosta luonnollisesta asiasta voidaan tehdä millään pahempi asia kuin tappamisesta telkkarissa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom