Nainen ja lihaksikkaan vatsan muoto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nml
  • Aloitettu Aloitettu
Minä mitää pömppöä nää :) Minulla on oikea pömppö, pitäis laittaa kuva kun on oikein turvotus päällä. Sitä vois ihmiset katella ja tuntea olonsa paremmaksi, asiat perspektiiviin :D

tuossa nyt sivuprofiilia vielä, jos "pömppö" paremmin erottuisi. että lieneekö syytä kesääksi dieettailla vai massanhankintalinjalla jatkella - onko pömppö juuri nimenomaan pömppö vai kehittyvän lihaksen muoto...
EIkö tuo "jos paremmin erottuisi" kerro jo itsellekin, ettei taida kovin erottua? Tosipömppö ei jätä mitään arvailujen varaan.

Ei kannata etsimällä etsiä vikoja itsestään. Nätti maha sulla on, eikä mikään pömppis. :)

Mulla on ihan selkee alamaharengas. Ite en käsitä miten se jumii tuohon massukkaan. Ylhäältä alkaa vatsat jo melko selkeästikkin uurtua mut alamaha on ja pysyy. rasvatki tippunu talven aikana 22sta 17 mut ehei, alamaha on ja pysyy....

Alavatsan pömpön voi aiheuttaa myös joissakin tapauksissa esimerkiksi munasarjassa oleva isokokoinen kysta tms. Itselläni näkyy oikeanpuoleisessa sivuprofiilissa selkeästi kystan aiheuttama pömpötys, huolimatta kaikesta vatsan päällä olevasta rasvasta.

No, kiitos vastauksista ja jospa sitä nyt uskoisi viisaampien silmiä (päätä...) ja unohtaisi ne dieetit, ja keskittyisi siihen lihaksen hankintaan. Ja uskottelisi itselleen, että ei se maha esiin taida tunkea, vaikka hivenen tiukempi paita tai muut housut kuin collarit päällä olisi...:D

Laittaisin kuvan omasta (aidosta) pömppömasusta jos kehtaisin. Mulla on sellanen "raskausmaha", suunnattoman ärsyttävää... Mutta siis asiaan, toi kuvan masu ei ole pömppö vaikka suurennuslasilla katsois. Olisin onnellinen jos olisi tuollainen itsellänikin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom