n93 saunalahden pakettiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja palmu
  • Aloitettu Aloitettu
Joopa joo.

Sitä paitsi toi tulee "aivan varmasti" paketteihin muutenkin.

Bodypena, auttaa 100% varmasti. n93 ei tule muuten saunalahdelle.
Panu lehti lupaili että jos 1000 nimeä tulee, niin saunalahti ottaa n93 valikoimiin.

attachment.php

Mitäköhän ihmiset ajattelee kun ne laittaa adressin pystyyn?

Mä päättäisin jostain asiasta ja viikon kuluttua mun pöydälle ilmestyis 1000 tuiki tuntemattoman ihmisen nimeä niin heittäisin paperin roskiin sen enempää ajattelematta. Niin tekee moni muukin.

Eikös tällaiset pilipaliadressit syö "oikeiden" adressien arvoa? Ihan mielenkiintoisia:jahas: syitä nimien keräämiseen tuolta sivustolta löytyi.

Jos saunalahden toimitusjohtaja (panu lehti) on ilmoittanut että jos adressiin tulee 1000 nimeä, niin he ottavat n93 paketteihin.
Joten tunkekaa "asiantuntevat" kommenttinne siskonne perseeseen

ps.:D

Noi liittymät on aivan turhia.
Vähintään 24kk..?!?! Kenellä on puhelin tosissaan kestänyt niin kauan?
Itellä puhelinen keski-ikä n. 1v. Kyllä mua vituttais ostaa uus puhelin ku edellinen hajoaa ja jatkaa 25e/kk maksamista.

Itellä puhelinen keski-ikä n. 1v. Kyllä mua vituttais ostaa uus puhelin ku edellinen hajoaa ja jatkaa 25e/kk maksamista.

Kyllä kannattaa hiukan miettiä miten sitä puhelinta käyttää jos vuosi on maksimi aika. Mä olen koko elämäni aikana omistanut kolme tai neljä puhelinta. Nykyinen puhelin on ollut 6kk ja sitä edellinen olikin sitten yli 4 vuotta.

Samahan se ois jos sä ostasit puhelimen osamaksulla(tai mitä vaan), poishan se pitää maksaa vaikka et käyttäisikään.

Itellä puhelinen keski-ikä n. 1v.

Ensimmäisen puhelimeni sain 5 tai 6 vuotta sitten, ja tällä hetkellä on toinen puhelin menossa. Että kyllä ne kestää, jos niitä ei suutuksissaan viskele seinään jne. Ja itsellänikin kyllä hyvin usein tippuu maahan, mutta on kestänyt.
On mullakin toki kavereita, jotka joutuvat ostamaan uuden kännykän monesti vuodessa:david: Joku vois mullekin kertoo miten on mahdollista hävittää/hajottaa puhelin niin usein...

Back
Ylös Bottom