N73 jumittaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arppa
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä oma nokialaiseni on alkanut jumittamaan aika häiritsevästi. Tottahan on että N73 ei ole muutenkaan kovin kehuttu nopeudestaan mutta nyt on varmaan jokin muu vialla:
Lähettäessä viestiä puhelin jumiutuu totaalisesti ja lähettää viestiä n.2min.

Lopulta viesti lähtee, mutta tolkuton aika menee. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Huoltoonhan tuo kait pitää viedä mahdollisten virusten varalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeile päivittää softa uusimpaan versioon. Mulla jumitti ja jouduin buuttaamaan puhelimen, softapäivityksen jälkeen ei ole ainakaan sitä tehnyt.

Hidashan tuo Symbia muuten on kuin mikä.

Muistikortin otin jo pois ja tyhjäsin muutenkin puhelimen. Toimii muuten "normaali" nopeudella mutta tuo viestin lähetys vieläkin jumittaa samaan tahtiin.

Onkaan tuo versio nyt sitten: v 2.0628.0.0.1
En ole siis päivitellyt luuria mitenkään. Aluksi ei ollut mitään tuollaisia ongelmia kun luurin hommasin.

Aika jännä kun tuolla sivuilla sanotaan että hidastumista saattaa esiintyä jos lähettää paljon viestejä, WTF? Onko nämä taas näitä nokian "ominaisuuksia" vai tarkoitetaanko tuolla että jos viestien määrä puhelimessa on iso niin hidastuu?

Itsehän olen tyhjännyt luurin mutta silti lähetys takertelee. Vois harkita tuon softan asennusta.

Virukset ei ole mitenkään harvinaisia enään näissä nyky luureissa, kun joku sitä tuossa epäili. Ja symbia on muuten ihan anaalista!! Kuukauden tai pari jaksoin, mutta sitten meni hermot. Kyllä perusluuria ei voita mikään.

Noi älypuhelimet pitäis bootata kunnolla 2-3krt viikossa, että toimivat kunnolla.

Aika jännä kun tuolla sivuilla sanotaan että hidastumista saattaa esiintyä jos lähettää paljon viestejä, WTF? Onko nämä taas näitä nokian "ominaisuuksia" vai tarkoitetaanko tuolla että jos viestien määrä puhelimessa on iso niin hidastuu?

Itsehän olen tyhjännyt luurin mutta silti lähetys takertelee. Vois harkita tuon softan asennusta.

käsittääkseni tuo viestien määrä ei vaikuta, vaan se jos on lähetellyt paljon viestejä. ehdottomasti kannattaa asentaa jos tuota ei vielä luurissa ole...

jonkin sortin ominaisuus taitaa olla s60v3:ssa...itellä sama patchi tarjottiin e70:een.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom