Mä ku luulin et se on otellu jo pitkään salanimellä Evan Tanner;)
Ovat varmaan saapuneet samalla aluksella Tanner ja nykyinen mutantti-Rourke..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ku luulin et se on otellu jo pitkään salanimellä Evan Tanner;)
Enpä jaksa uskoa että Seagal saisi turpiinsa joltain stuntmiehiltä, löytyykö ihan faktaa/videoita jostain?
Ettei ihan offtopiciksi, niin Michael Jai Whitesta:
He started training at the age of 7 and we can say that he is a mixed martial arts fighter as he currently holds 7 legitimate black belts in: Shotokan, Tae Kwon Do, Kobudo, Goju Ryu, Tang Soo Do, Wushu and Kyokushin, with a special focus on the latter one.
Jep, se tulee heti Chuckin ja Elviksen jälkeen kolmantena ;)Ei voi olla totta Seagal katkoo aina luita! Kovempaa jätkää saa hakee, sehän hoitaa vaik laivallisen miehii.
Tuossa sulle yksi linkki, enemmänkin löytyy netistä ja aika laajahkolla aihepiirillä...pliis, vähän omaakin etsintää.
Tuskinpa kukaan uskaltaisi paskaa jauhaa näin pahasti oikeudenkäyntien pelossa:
http://www.steven-seagal.net/forum/showthread.php?p=158815
Itse en näe ongelmaa siinä etteikö huippuaikidoka voisi saada turpiinsa loppujen lopuksi aika monenkinmoiseltakin sälliltä...mutta en jaksa vääntää aiheesta kättä tässä kuitenkaan. Näin vain asian näen ja koen.
Seagalilla on 7 dan Aikidossa, ja se on ilmeisesti treenannut myös jonkin tyylin Karatea...
Dolph Lundgrenilla on 3 dan Karatessa (luultavasti Kyokushinkai Karatessa, tästä en ole varma)
Jep, se tulee heti Chuckin ja Elviksen jälkeen kolmantena ;)