- Ikä
- 41
Eli tossa olis muutto edessä ja aloin miettiin että jos heittäis nyt ton vanhan kuvaputki teeveen mäjelle ja hommais kannettavaan tv- kortin ja isohkon näytön hoitamaan teeveen virkaan. Ja miksi? No siksi että olen antanut itseni ymmärtää saavani laadukkaamman näytön samalla hinnalla kuin uuden telkkarin?
Ainut ongelma mikä mulla tällä hetkellä on että mun pitäs saada pelattua konsoleilla sen näytön kautta sitten.
Tuossa tarjontaa tutkiessani huomasin että 24" näytöt on ihan ok hintaisia, mutta jo 26" näytöt saattavat olla huomattavasti kalliimpia.
Kysymykseni siis on: mistä iso (mieluiten yli 25") näyttö, johon saan liitettyä pelikonsolini. Tietenkin mahdollisimman halvalla. Kokoa kyllä saisi olla enemmänkin kuin 25".
Ja jatkokysymys: Onko ideassani minkäänlaista järkeä? :D
Ainut ongelma mikä mulla tällä hetkellä on että mun pitäs saada pelattua konsoleilla sen näytön kautta sitten.
Tuossa tarjontaa tutkiessani huomasin että 24" näytöt on ihan ok hintaisia, mutta jo 26" näytöt saattavat olla huomattavasti kalliimpia.
Kysymykseni siis on: mistä iso (mieluiten yli 25") näyttö, johon saan liitettyä pelikonsolini. Tietenkin mahdollisimman halvalla. Kokoa kyllä saisi olla enemmänkin kuin 25".
Ja jatkokysymys: Onko ideassani minkäänlaista järkeä? :D