Näytöohjaimen jäähdytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu
HUI!!! Anteckin poweri Ripellä. Nämä olis myytävänä

XCC Cu-XPWS Kupariblokki & kiinnike
Piirisarjan bloki & kiinnike
Swiftech MCP600 vesipumppu ost. 29.12.03 takuu voimassa ja kuitti löytyy
2kpl 120x120 12v tuulettimia
2kpl 80x80x tuulettimia

Kuvia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ripe sanoi:
Hyvä/paha? :) Hyvin se on pelittänyt ainakin, samoin kavereilla.

Paha, noita on hajonnut/räjähtänyt paljon. Muutaman koneen missä on ollut 380w malli olen korjannut, poweri oli jysähtäessään hajottanut kaiken muunkin :(

Antec on pahasta. Menee koko kone kun kunnolla pamahtaa.

Paskammarjat. Tosimies upottaa koneensa öljyyn. Toimii ihan jees niin kauan kunnes pistää kovon samaan keittoon... Konkkien yms. komponenttien kestävyyttä pitkäaikaisessa käytössä olisi tarkoitus edelleen tutkia... :whip:

Kyllähän se niin on, että jos haluaa hiljaisen ja tehokkaan jäähdytyksen, niin vesi on aika kurko. Itellä tällähetkellä suurinta mekkalaa pitää monitori (sirinä). :D :david:

Suurinta mekkalaa pitää vanhassa uskollisessa koneessa pitää äänentoisto :david:. Kone pitää suunnilleen samaa meteliä kuin vanha pölynimurini, oon niin kyllästyny tohon meteliin että hukutan sen musiikkiin.

Ostin pari vuotta sitten tehokkuutta kaikilla rahoilla ja sit halvimman mahdollisen tuulettimen ja kotelon :david: Seuraavassa panostan hiljaisuuteen ja ostan sit vähän tehottomammat sisukset!

Niin töissä oon pistäny pari noita Zalmanin jäähdytyslevyjä Radeon9800 kortteihin ja hyvin on sopinut/toiminut.

Gascoigne sanoi:
Niin töissä oon pistäny pari noita Zalmanin jäähdytyslevyjä Radeon9800 kortteihin ja hyvin on sopinut/toiminut.

Siis työksesi? Jäähdyttääkö zalmani R9800 Pronkin vielä?

Tsekatkaas muuten tämä vesijäähy, "Medusa"

Meduusa vesijäähy

:lol2:

phy73 sanoi:
Paha, noita on hajonnut/räjähtänyt paljon. Muutaman koneen missä on ollut 380w malli olen korjannut, poweri oli jysähtäessään hajottanut kaiken muunkin :(

No voi jumaleisson, pitääpä muistaa.

:(

http://www.tehomylly.net/artikkelit/index.php?artikkeli=143&p=0 Siinä kunnon vesijäähy :kuola:

Itellä on vesijäähyssä volkkarin lämppärin kennoon kiinnitetty kaks papstin 12cm tuuletinta.. Vesiblokit prosessorille ja näyttikselle.. Näytönohjaimessa ei ollu noita reikiä niin väsäilin tommosen puristimen, millä kiinnitin sen blokin siihen korttiin.

Isointa ääntä pitää kovalevyt (ja cd-asemat kun niiltä lukee.. aika harvoin tosin.." Pitäis kovot jäähdyttää ja äänivaimentaa vielä... tarvis pätäkkää vaan vähän ensin :)

Koneen lämmöt on hitusen alle 40C

Vesijäähy rocks !!!

Itselleni kasasin Waterchill artic2 sydeemin 3:lla blokilla.
Pientä puuhastelua se vaati, mutta suurin hyöty on Barton 2500+ lämpöjen putoaminen 60´C => 35-40´C kovassa ajossa :hyper:
Ääni puolella suurin humina tulee nyt jäähdyttimen läpi menevästä ilmasta, jota 2 kpl 12 cm ropellia imee.Jäähdytin on koneen ulkopuolella noin 5 cm ja tein tuulitunnelin (pleksiä + roudarin teippiä). :D
Hiukan piukkaa siellä koneen sisällä on, mutta eipä sinne enään tarvitse kauhiasti mennä.
Rakentelen toisenkin koneeni vesijäähylle, kun rahat riittävät kompojen ostoon :evil:

phy73 sanoi:

Käsittääkseni tämä ongelma ollut vanhemmissa malleissa. Uudemmat tehty jotenkin toisella tavalla ja en ainakaan ole kuullut uusista mitään moitteita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom