Näytönohjaimen poweri vaatimukset

Tilasin tossa Radeon9800 pro AIW:n ja huomasin ,että vaatimuksena on 350W poweri mulla on vain 250W:n. Onko siis mahdollista saada kortti toimimaan 250W:n powerilla vai onko hankittava tehokkaampi? :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jaco sanoi:
Tilasin tossa Radeon9800 pro AIW:n ja huomasin ,että vaatimuksena on 350W poweri mulla on vain 250W:n. Onko siis mahdollista saada kortti toimimaan 250W:n powerilla vai onko hankittava tehokkaampi? :curs:

Sinuna hommaisin suosiolla tehokkaamman.

Riippuu myös siitä minkä valmistajan poweri on kyseessä, pelkät ilmoitetut watit eivät kerro powerin laatua. Tietysti jos nyt päivitätkin, on se sijoitus tulevia päivityksiä varten, joten ei se missään nimessä hukkaan mene, kunhan et osta mitään made in honolulu -merkkiä.

Mulla ei mitään probleemaa 230W powerilla Radeon 9800 XT:llä. Riippuu tietysti muustakin kokoonpanosta se tehontarve.

hyrre sanoi:
Mulla ei mitään probleemaa 230W powerilla Radeon 9800 XT:llä. Riippuu tietysti muustakin kokoonpanosta se tehontarve.

Mulla on tuo sama 9800 pro aiw kuin ketjun aloittajalla. All-In-Wondereissahan tuo TV-viritin nostaa tehovaatimuksia. Koneessa myös kaksi kovoa, ei optisia asemia, yksi tuuletin(vesijäähy) ja barton 3000+. Kokoonpano vie teoriassa jotain 220-250 W. En ole vielä päässyt testaamaan paljon käytännössä. Virtalähteenä on vuoden vanha Nexuksen 300 wattinen, joka ei ole enää hiljainen ja käy mutu-tuntumalla liian kuumana.

Kuten sanottua, niin riippuu paljon kokoonpanosta, laadusta sekä kuinka haluaa panostaa eteenpäin. Mutta eiväthän virtalähteetkän ole ikuisia.

Pasteen linkin yhdeltä sivulta, jossa on tehty 19 virtalähteelle kova stressitesti.(Jos kiinnostaa). Kannattaa kiinnittää huomiota powerin hyötysuhteeseen, varsinkin jos konetta käyttää enempi. Sehän siis vaikuttaa sähkölaskuun positiivisesta.

http://www.tomshardware.com/howto/200507111/index.html

hyrre sanoi:

Minkäslainen kokoonpano sulla on?

Mulla on:

Duron 1600@2000Mhz
Maxtor 40GB 5400rpm
2x256Mb Muistia
2x CD-RWAsemaa.
Niin ja vielä pari kotelo tuularia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom