Nälkä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu

Orava

Chef
Outo meininki taas menossa,ei ole yhtään nälkä ollut kahteen päivään tullut juotua noin 10L Vettä.

Alkaa jo hieman ihmetyttää kun ei vaan nälkä tule, Ajattelin odottaa kunnes nälkä iskee. mutta jos ei iske niin minä isken kiinni kinkkuun:piis:

Ihan mielenkiinnosta vain tietääkö kukaan mistä kyseinen "olotila" johtuisi?:joulu6:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by KäveleväRuumis
Nälkä on turha tunne, tosimies syö vaikkei olisi nälkäkään :thumbs:

:itku: Myy mulle ruokahalus. Vituttaa aina ahtaa täysillä että tulee jotain syötyä. Käy jo henkisestikin raskaaks.

Voi kun mulla ei olisi kokoajan nälkä...:curs:

Btw, miks ihmeessä sä juot noin hitosti vettä? Tietääkseni tollaset määrät ei ole edes terveellisiä?:joulu7:

Kun mulla on jano:kippis1:

Ja Vesihän on todella terveellistä Puhdistaa munuaisia nopeuttaa perus aineenvaihduntaa "siivoaa" elimistöä jne:joulu8:

Mutta eikö kenelläkään tietoa mikä mahtaisi olla?

Joo, sama ongelma mulla.
Ottaa päähän kun tekee päivällä hommia eikä syö mitään, niin silti ei tee mieli syödä edes illalla välttämättä mitään.
Vaihtelee jonku verran kuitenki.

Itse en tiedä mistä johtuu, mutta voisiko yksi syy olla liiallinen vitamiinien nauttiminen?
Solut ovat tyytyväisiä eivätkä halua enempää ravintoa.
Kun normaalistihan ihmisellä ruokahalu on talvella (siis ainakin suomessa) suurempi ku kesällä, johtuen vitamiinien heikosta saannista.

Ite en oo kyllä nyt syöny kuukauteen mitään vitamiinilisiä enkä muutenkaa kovin hyvin.
Iteki ihmettelen todella mistä johtuu..

Originally posted by Powerhousu
:itku: Myy mulle ruokahalus. Vituttaa aina ahtaa täysillä että tulee jotain syötyä. Käy jo henkisestikin raskaaks.
Vaihdetaanko, mä voisin ottaa sellaisen ruokahalun että tippuis 5kg pois :joulu1:

Originally posted by Juha1
Kun mulla on jano:kippis1:

Ja Vesihän on todella terveellistä Puhdistaa munuaisia nopeuttaa perus aineenvaihduntaa "siivoaa" elimistöä jne

Ja mitä tahansa terveellistä jos nauttii liikaa niin se muuttuu epäterveelliseksi. Elimistö kun ei tarvitse mitään huuhtelua ja suursiivousta, vaan tietyn nestetasapainon säilymisen. Liian nesteen nauttiminen heilauttaa elimistön neste- ja elektrolyyttitasapainon persiilleen, kun kaikkea nestettä ei pystytä hyödyntämään.

Seurauksena sitten pahimmassa tapauksessa yliväsymystila, sekavuus, aivojen turpoaminen, hengitysvaikeudet, tajuttomuus tai kuolema.

Veikkaisin että olet joutunut ylihydraation seurauksena sekavuustilaan, jossa et enää tunne nälkää ja tunnet pakottavaa tarvetta raportoida asioista pakkikselle. ;)

Veikkaisin että olet joutunut ylihydraation seurauksena sekavuustilaan, jossa et enää tunne nälkää ja tunnet pakottavaa tarvetta raportoida asioista pakkikselle.

:kippis1: Jes Se se on!:joulu8: Mutta ei vaineskaan vaan liiallisen veden nauttimiseen tarvitaan jo 10> litraa vettä päivässä

Sokeritauti

Juu mutkun ei ole:jahas: Testit otettiin viime kuussa

Iteki ihmettelen todella mistä johtuu..'
Jep, mikähän mahtaisi olla? Kohta käyn kiinni BIG macciin ja tunken sen kurkusta alas.

Resepteille sun muillehan on jo oma threadinsa mutta tämän ei ole siis tarkoituskaan olla hyvää: Otan 3dl (=100g) kaurahiutaleita ja yhden Valion maitorahkan. Kaurahiutaleet stobeen, tilkka (n.1-1½dl) haaleaa vettä ja sekoitusta, menee muutamalla huikalla alas. Noin, nyt on 340kcal elimistössä. Sitten rahka ruokalusikalla suoraan purkista. Yhteensä 40g+ proteiinia ja 500kcal, aikaa valmistukseen ja nauttimiseen menee kolme minuuttia. Ähky tulee vasta kun kaurahiutaleet turpoavat vatsassa. Sopii ruokahaluttomille...

Alkuperäisen kysyjän ongelmaan en osaa auttaa, joten totean tämmöisen geneerisen diagnoosin "sussa on jotain vikaa" ;)

- JjP

Originally posted by Juha1
Outo meininki taas menossa, ei ole yhtään nälkä ollut kahteen päivään

Jospa elimistösi on alkanut paastoamaan joulun herkkuja varten? Sä et vaan vielä tiedä sitä! Kaksi viikkoa kun maltat odottaa niin sitten se mässytys alkaa :kippis1:

Lääketieteen diletanttina epäilisin munuaisten vajaatoimintaa tai mahdollisesti jotain maksavikaa, tai ehkä jopa ylikuntoa.:joulu5:

Pirkule jos se paskiainen nimeltä ylikunto on iskenyt..

No tässä imuttelin kanaa vähän naamaan päivän mittaan mutta ei vieläkään nälkä ja koko ajan ruoka meinaa oksettaa :wall:

osta combizymiä. tuota kaurahiutale + kermaviilisettiä heittelen ite menemään.. huomannut että mitä enemmän kaurahiutaleita koneessa, sen pahempaa nälkää pukkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom