nälkä kokoajan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja focker
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
olen vähän yli 170cm pitkä ja painoa 88kg. tarkoitus olisi pudottaa painoa johkin tuohon 80kg paikkeille.onkohan siitä hirveästi haittaa lihaskasvun kannalta, että on nälkä kun menee nukkumaan(jos on kuitenkin saanut tarvittavan määrän proteiinia päivässä)?
illalla tulee vedettyä rahkaa,raejuustoa,mehukeittoa ja sellaista, mutta siitä lähtee nälkä yleensä n.tunniksi.. syön aamulla,päivällä ja jopa iltapäivällä kuitenkin ihan kunnolla, kotiruokaa ja muuta sellaista. rasvaa olen pyrkinyt välttämään.
jos joku osais vastata niin olisin kiitollinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
se nyt riippuu ihan päivästä, ihan raaka arvio olisi jotain +2000kal

tuota kylmäpuristettua oliiviöljyä saa varmaan ihan normaalista ruokakaupasta?
paljonko sitä pitäisi kerralla ottaa ja kuinka useasti?

saa kaupasta. riippuu paljonko on tarvetta, täytä sillä kalorivajetta tarvittaessa, itse menee noin 40-50g/päivä

Aika niukat on kalorit. Vähän liika nopeaa diattailet IMO. Alussa varmaan veikkaisi että 2500-3000 kcal:lla tippuisi ihan hyvin, vai etkö vedä aeropista ollenkaan?

reenailija sanoi:
Aika niukat on kalorit. Vähän liika nopeaa diattailet IMO. Alussa varmaan veikkaisi että 2500-3000 kcal:lla tippuisi ihan hyvin, vai etkö vedä aeropista ollenkaan?

No tuo kalorimäärä ny riippuu ihan ihmisestä. Ite painoin dieetin alussa 1. elokuuta n.92,5 kiloa. Kalorit on ollu tämän 4,5 kk koko ajan 1800-2500 (poislukien mässypäivät suunnilleen kerran viikossa). Paino tänä aamuna oli 82,6 eli n. puoli kiloa viikossa on lähteny. Aerobista oon harrastanu vähintään 4 kertaa viikossa tunnin kerrallaan. Jos söisin 2500-3000 kaloria päivässä, tuskin paino tippuisi juuri ollenkaan, mutta kuten sanottua, riippuu ihan henkilöstä. Ite oo todella helposti lihova ja joulu tässä pelottaa, ku varmaan tulee hiellä ja nälällä poispudotetut kilot aika äkäseen takasin.

Kopriainen sanoi:
Ite oo todella helposti lihova ja joulu tässä pelottaa, ku varmaan tulee hiellä ja nälällä poispudotetut kilot aika äkäseen takasin.

:offtopic: Tyhjennä lihasten glygokeenivarastot mahdollisimman tyhjiin ennen joulua. Tällöin ainakin osa jouluruoasta menee lihasten uudelleen täydennykseen. ;)

Mike sanoi:
Juu, tyhjennys ennen joulua. 3 päivää hiilarit alhaalla vain proteiinia mussuttaen ja kevyesti salilla pumppaillen. Nestettä helvetisti, 5-10 litraa päivässä ja sitten jouluna mättö päälle.

Näin täytyy tehdä. Saas nähdä miten äijän käy.

Pistetään tähän vähän päivitystä vaikkei se ketään kiinnostakkaan.

Eli 17.12 loppui dieetti viime vuodelta. Aamupaino tuolloin 82,3.

Nyt on tässä joulut ja uudetvuodet vietetty. Syönyt olen todella epäsäännöllisesti ja huonosti. Suklaata ja keksejä ja kinkkua ja viinaa on mennyt suht runsaasti tässä vajaan kolmen viikon aikana.

Uusi dieetti alkoi eilen proteiinipäivällä.

Tänään aamupaino 81,9. Eli aika hyvin on pysyny aisoissa, jopa liiankin hyvin.

No, nyt on motivaatio taas huipussaan. Raittiuslupaus tehty tälle vuodelle ja jos pikkuhiljaa vois jo ruveta treenaamaan hiukka kovempaa (vuosikortti salillekkin jo maksettu).

Seuraava tavoite on 80 kiloa talvilomaan mennessä (26.2)!

Suositut

Back
Ylös Bottom