Nälän katoaminen dieetillä

Itse pyrin noudattamaan ideaa, jossa aamulla ja päivällä isoimmat ateriat ja iltaa kohti ateriat pienenee, mutta raskaimmat treenini teenkin yleensä päivällä 11-13.

Minkälaisin perustein olet tuohon päätynyt etkä esimerkiksi syö illalla isointa ateriaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaisin perustein olet tuohon päätynyt etkä esimerkiksi syö illalla isointa ateriaa?

Itse söin tuohon tyyliin ennen, mutta aamureenissä ei jaksanut tehdä ihan mitään. Saattoi kyllä olla ihan siitäkin ettei vaan tullut tarpeeksi hiilareita päivän mittaan. Nyt kuitenkin välillä tankannu ihan kunnolla ennen unia ja aamureenit kulkenu oikeastaan paremmin kuin illalla.

Itse söin tuohon tyyliin ennen, mutta aamureenissä ei jaksanut tehdä ihan mitään. Saattoi kyllä olla ihan siitäkin ettei vaan tullut tarpeeksi hiilareita päivän mittaan. Nyt kuitenkin välillä tankannu ihan kunnolla ennen unia ja aamureenit kulkenu oikeastaan paremmin kuin illalla.

Ok. Itselläni taitaa olla osittain psykologisista syistä tämä rytmi että päivä syömättä vedellä ja mustalla kahvilla ja illalla 20-24h paaston jälkeen isot syömiset. Meinaan että itselle on helpompi olla päivällä syömättä kuin että olisi illalla syömättä.

No, eikös tuo ruokailutapa ole se yleensä suositeltu ja itselle se tuntuu luontevalta. Treenailen klo 11-13, joten isoimmat ateriat ovat silloin sopivasti treenin molemmin puolin. Kalorivajeessakin energiaa riittää treeneihin ja niistä palautumiseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom