näkökyky dieetillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä tuosta päänsisäisestä paineesta ja dietin yhteydestä muutakuin sen, ettei minulla ainakaan hiilaripitoisella ravinnolla tuota tapahdu. Treenin jälkeen on vain erittäin väsynyt olo, mutta ketolla "lähtee näkö" vaikka muuten on pirteä olo. No, raskaan jalkatreenin jälkeen tietysti huippaa hieman päästä, mutta se menee ohi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni ainakin simmuissa huomaa, varsinkin kun miinuksilla vetelee menemään, että kaikki ei ole kohdallaan. Toivottavasti väliaikaista. :D

Noto voihan perkele... 20kg olen pudottanut ja optikolle on varattuna aika ensiviikolle. Suhteellisen skeptinen olen kuitenkin vielä, että näkökyky paranisi, joten ei kai sitä muuta voi kuin lasit hankkia ja jälkikäteen kirota sitten.

Itellä kans melko pirusti näkö heikentyny nyt miinuksilla. Voiko muuten miinuksista johtua tuo, että saattaa välillä silmissä sumentua ja alkaa ininää kuulumaan korvista, kun esim. nousee sängystä? Varmaan verensokeri matalalla tai jotain sillon kun tuota tapahtuu.

Itselle tulee tosi matalilla kaloreilla vastaavanlaisia oireita. Silloin tiedän olevani tosi pahasti aliravittu. Näköhäiriöt johtuvat usein verensokerin alhaisuudesta.

Tää vois ehkä liittyä semmoseen ilmiöön kun diabetesta sairastavilla näöntarkkuus vaihtelee riippuen vuorokauden ajasta ja verensokerin heilahteluista ym. Toisin sanoen tällaiset asiat kuten verensokeri vaikuttaa näkemiseen yllättävänkin paljon!
Toinen ryhmä joilla näkö vaihtelee on raskaana olevat naiset. Tästä syystä raskausaikana ei kannattaisi koskaan ostaa laseja!
Tietysti tällaset asiat on aina monen syyn summia mut tässä ainakin yks mahdollisesti vaikuttava juttu:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom