Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän myöhässä tulee, mutta Mentulan Jarin bongasin Tampereen Nekalassa muutama viikko sitten koiraa ulkoiluttamassa, ja tällä viikolla töissä bongasin Ratinassa Godzilla Kokkosen ja Jutta Gustafsbergin.

Näin Mauri Pekkarisen lennolla Hel - Rov. Olin pakahtua.

Luulen nähneeni Teuvo Hakkaraisen kisiksellä tänään. Ainakin oli tosi samannäköinen mies ja otti jalkakyykystä ilman varusteita 7 x 140kg :D

Reilu viikko sitten Salkkareitten Matleena seisoi vieressäni metrossa kun matkasin kohti Kalasatamaa ja Sonisphereä. Sinnehän se Matukkakin sitten suunnisti, käveltiin hyvä tovi peräkkäin kohti aluetta :D

Taalla Amerikassa tuli yks kerta nahtya LA Fitnessissa Dwayne "The Rock" Johnson :wtf: . Kavin sitten viela kaverilta kysymassa etta onko kyseessa juuri taman suuren luokan julkkis. Ja olihan se han. Piti viela pyytaa kuvaan, mutta The Rock vaikka onkin isokokoinen pystyi livahtamaan pois huomaamattani.

Sitten Suomi-julkkiksista on tullu Matti Vanhanen ja Anssi Koivuranta nahtya. Molemmat Helsinki-Vantaa lentokentalla.

Viime viikon viikonloppuna pitkäliuta Keskustalaisia. En tosin tunnistanut kuin Kaikkosen :) Joku asiakas mainitsi myös Nallen, mutta en mene takuuseen kun en tiä miltä näyttää..

Kokoomuslaiset olivatkin sitten pyhäkoulusakkia eivätkä ryypänneet. :D

Pian joku äidin pikku pilottitakki tulee sanomaan kuinka OP ei ole kovin iso ja lihaa saisi olla ehdottomasti enemmän.

Mä näin Nykäsen Matin ja Mike Sierran pupuhuhdan grillillä talvella -90 tai -91. Matti oli päissään ja olisi halunut päästä jonon ohi mutta kukaan ei antanut tilaa...

Olin näkevinäni salilla tänään jääkiekkoilija Ville Niemisen. Teki valakyykkyä.

Ei kerinny, kun käskin jonon jatkoks...tuli siihen muikisteleen ja kyseli et kai hän pääsis 2 kaverinsa kanssa ohi..ilme oli hauska, olispa saanu kuvan ku sai käskyn muiden jonottajien joukkoon =)))

Tämmöinenkin ketju täällä. Keväällä näin Nightwishin rumpalin Jukka Nevalaisen lenkillä lähellä kesämökkiämme. Vanhempansa asuvat siinä lähellä ja siellä oli käymässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom