Näin sen julkkiksen... ehkä

Viikonloppuna pippaloissa mm. Jutta Urpilainen, Alexander Stubb, Mikael Jugner ja varmaan muitakin joita en tunnistanut. Viikolla duunissa asiakkaina ainakin Arto Nyberg ja Ville Itälä.

Fleet Foxesin pojat joivat baarissani tequilaa ja juteltiin aika paljonkin, opettivat mulle uuden drinkin :D Tykkään ko. bändistä tosi paljon ja harmittaa etten tunnistanut heitä kuin vasta myöhemmin googlaillessani kuvia.

Manu Chaolle tarjoilin varmaankin hänen elämänsä ensimmäisen jallun. En tunnistanut häntäkään ennen kuin joku huomautti asiasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fleet Foxesin pojat joivat baarissani tequilaa ja juteltiin aika paljonkin, opettivat mulle uuden drinkin :D Tykkään ko. bändistä tosi paljon ja harmittaa etten tunnistanut heitä kuin vasta myöhemmin googlaillessani kuvia.

Manu Chaolle tarjoilin varmaankin hänen elämänsä ensimmäisen jallun. En tunnistanut häntäkään ennen kuin joku huomautti asiasta.
Älä välitä. Mä en ole ikinä edes kuullut Fleet Foxesista tai Manu Chaosta, joten olis voinu tunnistaminen olla vielä heikompaa.

Älä välitä. Mä en ole ikinä edes kuullut Fleet Foxesista tai Manu Chaosta, joten olis voinu tunnistaminen olla vielä heikompaa.

:lol2:

Mutta kun mää tiedän molemmat bändit ja tykkään niistä tosi paljon! Tosin en kyllä tiedä mitä olisin tehnyt jos olisin tunnistanut herrat... En varmaan mitään erilaista.

Simo Frangen, käveli Tampereella hämeenkatua pitkin puku päällä ja salkku kädessä! Joku siltä pyysi nimmarinkin, ite en jaksanu ku ois joutunu jarruttamaa pyörällä ja jarrupalat olis turhaa kulunu :D Khih.

Myöskin pari "tuttua" naamaa bongasin treenien ohessa Wolffilla

Simo Frangen, käveli Tampereella hämeenkatua pitkin puku päällä ja salkku kädessä! Joku siltä pyysi nimmarinkin, ite en jaksanu ku ois joutunu jarruttamaa pyörällä ja jarrupalat olis turhaa kulunu :D Khih.

Myöskin pari "tuttua" naamaa bongasin treenien ohessa Wolffilla
Olisit nykässyt päin Simoa, olisi saanu iltapäivälehdet kirjoitettavaa :D

Olisit nykässyt päin Simoa, olisi saanu iltapäivälehdet kirjoitettavaa :D

No ei ollu kylllä kaukana kun pyöräilin (tai yritin ainakin kikkailla pyörän kanssa) siellä ihmisvilinässä ja Simppa-setä pysähty vähän matkan päähän mun reitille kirjottamaa nimmaria jollekkin, joten jouduin tekemään taktisen väistöliikkeen ja jarruttamaan. Jos siinä ois ollu pari mummoa väärässä kohtaa ni olis hyvin rytissy :D "Parikymppinen nainen jyräsi maastopyörällään suositun tv-juontajan yli" :D :D

No ei ollu kylllä kaukana kun pyöräilin (tai yritin ainakin kikkailla pyörän kanssa) siellä ihmisvilinässä ja Simppa-setä pysähty vähän matkan päähän mun reitille kirjottamaa nimmaria jollekkin, joten jouduin tekemään taktisen väistöliikkeen ja jarruttamaan. Jos siinä ois ollu pari mummoa väärässä kohtaa ni olis hyvin rytissy :D "Parikymppinen nainen jyräsi maastopyörällään suositun tv-juontajan yli" :D :D

Vaikka nainen ratissa (tai tässä tapauksessa tangossa) ei pitäisi ylittää uutiskynnystä... :rolleyes:

Ettei mene off topiciks, näin kerran ehkä salkkarien pepin helsingissä :dance:

luulin näkeväni enkelin kampissa eräänä myöhäisenä perjantai iltana, mutta kyseinen enkeli osoittautuikin Anna abreuksi. :dance::haart:

Tätä mä en bongannut mutta isä kyllä, ikuisti myös tilanteen kamerallaan:

John Malkovich ei päässyt yhteen Turun baariin eilen (viiniravintola, jossa isänikin istui), koska oli kuulemma täyttä.

Ja itse asun siinä ihan hollilla, olisin voinut pyytää kylään :D

Sit oisin kyllä tullu sulta kysyy nimmaria :wtf:
Mää oon nähny aika useesti Antti Kaikkosen meiä salilla. (Joo, huimaa :D)

Pikku-Hakin (Niklas Hagman) näin itse asiassa pari päivää sitten ku olin skidille ostamassa BR-lelukaupasta lahjaa. Oli siis itsekin lastensa kanssa shoppailemassa Lepuskin Sellossa. Sellossa tullu myös Karalahti aika vihasen näkösenä (kännissä :P) vastaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom