Näin liikut (9.11.) Helsingissä HKL tiedottaa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Näin liikut Helsingissä tänään
Julkaistu 09.11.2009 05:32 (päivitetty 05:33)

Metrolla idästä:

Idästä tulevia matkustajia kehotetaan jatkamaan busseilla Sörnäisistä keskustaan.
Lähijunalla tulevat:

Lähijunilla keskustaan tulevien kannattaa vaihtaa raitiovaunuihin ja busseihin jo Pasilassa, sillä Rautatientorin vaihtoyhteydet voivat ruuhkautua.
Lännestä:

Lännen suunnasta tulevien kannattaa käyttää seutulinjojen busseja.
Pohjoisesta ja koillisesta:

Pohjoisista ja koillisista kaupunginosista busseilla matkustavien on sujuvinta tulla bussilla keskustaan asti, eikä metroon kannata vaihtaa.
Hyvä tietää:

- Metrot eivät kulje tänään Kaisaniemestä länteen päin lainkaan. Metro liikennöi näin ollen tänään vain Kaisaniemen ja Vuosaaren/Mellunmäen välillä.

- Metron itäisimmillä osilla on odotettavissa kovia ruuhkia, koska vuorovälit ovat normaalia pidempiä. Tavallisen 4 minuutin sijasta vuoroväli on 5-6 minuuttia.

- Korvaava bussilinja 65X ajaa Sörnäisistä Ruoholahteen. Sörnäisissä bussiin voi nousta bussin 65A pysäkeiltä. Ruoholahdessa bussi ajaa linjan 15 päätepysäkille Länsisatamankadulle. Lisäksi raitiovaunulle 6 on tulossa lisävuoroja.

(MTV3 - STT)

Poimittu Maikkarin sivuilta. Hyvää huomenta kaikille! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en tajunnu tota, että miks mun ois pitänyt jatkaa Sörnäisistä bussilla keskustaan, kun Kaisaniemeen pääsi normaalisti. Eli eipä loppupeleissä vaikuttanut työmatkaan juuri ollenkaan, kävelymatka piteni ehkä 200m.

Piristi tosin aamua kun nousi metrosta, niin lehtikuvaajat oli vastassa asemalla :thumbs:

Mä en tajunnu tota, että miks mun ois pitänyt jatkaa Sörnäisistä bussilla keskustaan, kun Kaisaniemeen pääsi normaalisti.

Varmaankin siksi, että 70 % ihmisistä ei ole seurannut uutisia ja tämä touhu tulee heille täytenä yllätyksenä, minkä johdosta pelätään aikamoisia ruuhkia ja sekasortoja Kaisaniemeen kun ihmiset joutuvat muuttamaan lennossa suunnitelmia. Ovat kaiketi toivoneet, että valistuneemmat pysyvät poissa kaaoksesta. En tosin tiedä oliko siellä kaaosta, mutta veikkaan että näin on ennakoitu.

Päivä julkkiksena tai jotain? :)

Oisin mä haastattelun ja nimmarinkin voinu antaa, mut kukaan ei pyytäny. Hö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom