Nähtävyyksiä / saleja Los Gigantesissa?

Ikä
44
Juups, napattiin tuosta sitten äkkilähtö Teneriffalle.... Ikävästi pieni pöhötys massakuurin alussa ehtinyt tuleen joten 4pv aikaa kiristellä nesteet ja pöhöt pois että saa turvotuksen pois sunnuntaihin mennessä... :)

Mutta piti lähinnä kysyä että onko pakkislaisilla kokemuksia paikasta, onko jotain mestaa mikä ehdottomasti kannattaa käydä tarkistaan? (/ mitään mikä kannattaa kiertää kaukaa?)Ja oliko siellä mitään yleisiä kuntosaleja, hotellilla ei näemmä ollut.
Altaalla nyt pystyy uimaan, muttei viittis tylsistymiseen asti allastakaan eestaas kahlata. Toisaalta ei malta odottaa hiekkarannalla hölkkäämistä, muttei ihan pelkäksi aerobiseksi haluaisi jäävän...

Olen vähän nirso ulkomailla lihan suhteen ym, pakkasin mukaan ison lootan soijarouhetta ja jokusia italian/meksikonpatapusseja, jottei ihan roskaruuan syömiseksi mene...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Korjatkaa, jos olen väärässä. Mutta käsitykseni mukaan maanvetovoima voimistuu mentäessä kohti maapallon napoja (etelä/pohjoinen) ja vastaavsti heikkenee liikuttaessa kohti päiväntasaajaa.

Eli kannattanee Teneriffan matkalla kokeilla uusia ennätyksiä! :provo

Eikö nuo lomat kannattaisi lomailla?

kyll äse näin on että loma otetaan lomana! itsekkin tossa vedettiin kunnon lomailuna teneriffan-reissu, marraskuun lopussa. ja jos nähtävyyksistä aletaan kehumaan niin nehän ovat mitä mahtavimmat. suosittelen käymänä teide-vuorella, loro parqissa puerto de la cruzissa (itse oltiin puertossa) ja sit jos opapat tarjoaa mascan-retkeä, sinne siis ja sit myös katamaraani retket keskelle merta, suosittelen !!!

Todennäköisesti olet pari viikko korkeintaan matkalla? Unoda salit ja treenit ja ruokavaliot siksi aikaa, lepää ja nauti elämästä. Tokihan sitä on ihan jees käydä joku paikallinen sali katsastamassa ihan kokemusmielessä, mutta en mä itse ainakaan lomaani viitsisi "pilata" liialla stressaamisella ravinto ja treeniasioissa.

Timba79 sanoi:
Todennäköisesti olet pari viikko korkeintaan matkalla? Unoda salit ja treenit ja ruokavaliot siksi aikaa, lepää ja nauti elämästä. Tokihan sitä on ihan jees käydä joku paikallinen sali katsastamassa ihan kokemusmielessä, mutta en mä itse ainakaan lomaani viitsisi "pilata" liialla stressaamisella ravinto ja treeniasioissa.

Juu, viikon reissu, ei sinne mennä mitään 24/7 treeniä tekeen. Juurikin sen takia että lomalla tulee mähkittyä makeeta ja iltasin syödään kuitenkin ulkosalla, joten siksi haluan päivällisillä edes vähän kompesoida kevyemmäksi syömisiä jne.
Siitä soijat ja padat ym. Ja säästää vähän siinäkin kun puolet aterioista tekee ite.

En mä toisaalta parempaa hermolepoa keksi kuin että aamulla herätessä käy juoksee kevyen lenkin hiekkarantaa pitkin merta katsellessa, tai käy pari kertaa loman aikana täkäläisellä punttisalilla tutustumassa. Ei se tunti aamussa lomaa kaada, ja kun liikunnasta muutenkin pidän niin kyllä mä sen lomaani yhdistän...

latku sanoi:
kyll äse näin on että loma otetaan lomana! itsekkin tossa vedettiin kunnon lomailuna teneriffan-reissu, marraskuun lopussa. ja jos nähtävyyksistä aletaan kehumaan niin nehän ovat mitä mahtavimmat. suosittelen käymänä teide-vuorella, loro parqissa puerto de la cruzissa (itse oltiin puertossa) ja sit jos opapat tarjoaa mascan-retkeä, sinne siis ja sit myös katamaraani retket keskelle merta, suosittelen !!!

Menikös noi katamaraanit johonkin delfiinipaikkaan tms? Olen kyllä aina tykännyt merestä, pistän korvan taakse..

Wondadog sanoi:
Juu, viikon reissu, ei sinne mennä mitään 24/7 treeniä tekeen. Juurikin sen takia että lomalla tulee mähkittyä makeeta ja iltasin syödään kuitenkin ulkosalla, joten siksi haluan päivällisillä edes vähän kompesoida kevyemmäksi syömisiä jne.
Siitä soijat ja padat ym. Ja säästää vähän siinäkin kun puolet aterioista tekee ite.

En mä toisaalta parempaa hermolepoa keksi kuin että aamulla herätessä käy juoksee kevyen lenkin hiekkarantaa pitkin merta katsellessa, tai käy pari kertaa loman aikana täkäläisellä punttisalilla tutustumassa. Ei se tunti aamussa lomaa kaada, ja kun liikunnasta muutenkin pidän niin kyllä mä sen lomaani yhdistän...

noo ei se ruoka kovin kallista oo paikallisessa kaupassa, turhaan sinne rahaat mitään soijaa, osta sieltä jos tarvii. Nauti lomasta, viikko menee yllättävän nopeasti.

Wondadog sanoi:

Tuo on kyllä täyttä totta, itse en pidä juoksemisesta, mutta pitkiä kävelylenkkejä tulee tehtyä ja ihan puhtaasti nautin siitä, en ajattele siinä kohtaa liikuntaa.

Itselläkin on lomasuunnitelmia ensikesälle, tokihan sitä pitää paikallistet punttisalit katsastaa, mutta muuten en ressiä aio treenisä repiä.

Ja oikeessa oot siinä, että voihan sitä päivällä vähän kattoo mitä suuhunsa laittaa jottei miksikään sikamässäilyksi mene lomakaan.

Timba79 sanoi:
Tuo on kyllä täyttä totta, itse en pidä juoksemisesta, mutta pitkiä kävelylenkkejä tulee tehtyä ja ihan puhtaasti nautin siitä, en ajattele siinä kohtaa liikuntaa.

Itselläkin on lomasuunnitelmia ensikesälle, tokihan sitä pitää paikallistet punttisalit katsastaa, mutta muuten en ressiä aio treenisä repiä.

Ja oikeessa oot siinä, että voihan sitä päivällä vähän kattoo mitä suuhunsa laittaa jottei miksikään sikamässäilyksi mene lomakaan.

Juups, tätä tarkoitin. Ettei pelkäksi roskaruuan syömiseksi mene , tuppaahan nuo pizzat ym ilta-alkomahoolin kanssa etelänlomalla maittaa. En mitään överikännejä vedä ikinä mutta tulee naposteltua aina kauheesti jos vähänkään maistissa on.

Toisaalta, noilla reissuilla tulee muutenkin käveltyä sen verran reilummin, ja seurueessa on mukana 13v veljenpoika kenen kanssa tulee pullikoitua uima-altaalla enemmän kuin tarpeeksi, joten tuskinpa tuolla mitään reissupöhötystyä ehtii tullakaan...

Eli eikun :rock: ja vähän :kippis1:

Lomalle vaan ihan rauhassa ei se yks viikko maailmaa kaada. Sitten ku tuut takasin ni treenaamaan vaan "levänneen miehen raivolla" :)
Ja lomalla pitää pystyä syömään vaikka laardissapaistettuarasvakalaa. ;)

latku sanoi:
ja jos nähtävyyksistä aletaan kehumaan niin nehän ovat mitä mahtavimmat. suosittelen käymänä teide-vuorella, loro parqissa puerto de la cruzissa (itse oltiin puertossa)!!!

Joo, ainakin noi Los Gigantesit, 3 vuorenseinaa jotka laskee noin 400-500m korkeudesta pystysuorana mereen on vaikuttavat..
Vuokrasin auton keskiviikoksi, ja kaydaan tuolla loroparquessa... Tipuja kattoon.

Viereisesta hotellista loytyi perussali, missa parin penkin ja laitteen lisaksi saa vapailla painoilla tarkeimmat tehtya, mutta opas sanoi etta tohon 1 km paahan on avattu ihan uusi kuntokeskus, kayn kurkkaan sita mielummin.

Ainakin lenkkeilymaisemat on upeita, rantakallioita ja -polkuja pitkin toiseen paahan aluetta ja takaisin rannan palmubulevardia pitkin katsellen kun aurinko laskeutuu Atlantin taa, komee paikka. :eek:

n00kie sanoi:
alko ittellekin tulee taas lomakuume perhana :D

Nojoo, jos haluat rauhaa ja lepoa, tanne vaan. Bilettajat alkaa _todellakaan_ vaivautuko :hyper:
Joka ilta olen noin 20.00 paikallista aikaa (taalla 2 tuntia jaljessa Suomea) ollut vetamassa unta palloon, kun paikalliset vasta rupee lopetteleen toita ja syomaan illallista, ilta alkaa vasta elaan. Mutta tanaan ajattelin lahtee yksin tutustuun iltaelamaan, kun vaimo nukahti taas ajoissa...
..puolen litran sidukka huiviin ja liikkeelle. Siita tuli hyva ilta-aerobinen kun kavelin 2km rantakadun paasta paahan noin 40min, etsin _mitaan_ paikkaa missa olisi metelia enemman kuin Kotipizzassa. Ja paras menomesta oli hotellin korttelissa pieni irkkupubi, missa esitettiin covereita Queenilta ja Meatloafilta... Viihdyin siella vartin. Nyt :zzzz:

..ei tiennyt :itku: vai :hyper:
Nooh, pari paivaa via, lamminta on ollut..

Mikä helvetti siinä on, että kun kysytään onko jossain saarella saleja, niin vastaukseksi tulee kehoituksia olla treenamatta lomalla? :)

gnut sanoi:
Mikä helvetti siinä on, että kun kysytään onko jossain saarella saleja, niin vastaukseksi tulee kehoituksia olla treenamatta lomalla? :)

Hyvaahan nuo tarkoittivat, mutta niinkuin sanottu, taalla ei ole toita, ei aikatauluja, joten ma en keksi mukavampaa tapaa kuin lohoilyn ohella lenkkeilla rantapolkuja, uida, piipahtaa paikallisella puntilla ja juosta paikallisasukkaiden kapeita kotikujia turistirysien sivuilla, nakee vahan tata oikeata "kanariaa"...

Mutta jos joku muukin samoin ajatteleva tanne eksyy, niin tuossa Hotel Playa de Arenan alakerrassa olisi gym-center, se tosin oli kiinni "jouluaaton" takia. Mutta taalla toisessa paassa paapostin liikenneympyrasta kun ei lahde ylos eika alas, vaan tuohon sivukadulle, niin siina 200m ja vasemmalle, loytyi oikein viihtyisa sali mika oli auki. Isot peiliseinat, kaikki tarkeimmat koneet, julmettu rivi kasipainoja ja valoisa paikka, suosittelen. Mukava omistaja, vakkarina paikalla oli tummaihoinen lihaskimppu joka heti jeesas ja naytti missa on mitkakin koneet jne. :thumbs:

Mutta kaikki kiva loppuu aikanaan, huominen enaa ja sunnuntaina kohti kylmaa pohjolaa... :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom