Mythbusters MTV3:lle!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Glyptis sanoi:
Jamie tosin kuulemma saa fanipostia homoilta.
D

Enkä yhtään ihmettele:)

Hups oon pikkasen fucked up mut modet hoitaa hommaan himaan.

SEAGRAM sanoi:
Enkä yhtään ihmettele:rolleyes:
Sanomani irroitettiin asiayhteydestä ja käytettiin minua halventavaan sävyyn. :curs:
Saatanan SEAGRAM. Vähemmästäkin on sotia syttynyt.:jahas:

Voi mahoton paikka et on ollu taas viimeset jakson pirun hyviä.
Alkaa olla meikäläisen top3 parhaitten sarjojen joukossa kyl mythbusters kevyesti.

Tuo Art2:n linkki on kuollut joten laitanpa tälläisen:

http://tv-links.cc/tv/Mythbusters.htm

Tuolta löytyy katseltavaa Mythbustersista tykkääville joksikin aikaa.
Tuo James Bond Special oli huippu hyvä! Testaavat James Bondin vempeleitä siinä. Tietääkö kukaan mistä löytyis Ninja myths-jakso jossa testaavat juttuja vanhoista ninja-leffoista?

Tuo Birds In a Truck oli myös mielenkiintoinen jakso. Mitäs luulette, keveneekö kuorma-auto jos sen sisällä istuvat linnut lehahtavat lentoon eivätkä koske lattiaan?

Grenades and Guts: Voiko taistelutoverit pelastaa heittäytymällä kranaatin päälle?

Huippujakso oli myös se jossa testasivat pystyykö lentokone nousemaan isolta juoksuhihnalta hihnan vauhdin ollessa sama kuin koneen lentoonlähtönopeus.

Suosikkisarja...Nykyään tulee katottua maikkarilta ja Discoveryltä.Kiitos linkistä ^^

Hyvää PR:ää homoille, eli sarjan sankarit ovat ihan normi jätkiä, eikä mitään HC-Tom Of Finland punisherejä eikä tyttömäisiä kikattavia pikku hinureita. Siis ihan fiksuja tyyppejä, jotka eivät tee siitä mitään numeroa. ärsyttää ja ällöttää kaikki kaapista ulostuneet homot joiden on pakko 24/7 korostaa sitä omaa seksuaalisuuttaan.

Ja ne apurit hittoon siitä sarjasta tai sitten niitten olisi syytä pistää itseään enemmän peliin, jotain stuntteja ja pikku haavereita kaivattas, antais vaikka jonku kyyn purra itseään. Tai jonkun karatekan futia niitä päähän etc.:david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvää PR:ää homoille, eli sarjan sankarit ovat ihan normi jätkiä, eikä mitään HC-Tom Of Finland punisherejä eikä tyttömäisiä kikattavia pikku hinureita. Siis ihan fiksuja tyyppejä, jotka eivät tee siitä mitään numeroa. ärsyttää ja ällöttää kaikki kaapista ulostuneet homot joiden on pakko 24/7 korostaa sitä omaa seksuaalisuuttaan.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta Jamie ja Adam ovat ihan heteroita. Jamie on ollut naimisissa jo yli 20 vuotta. Adamkin avioitui vuonna 2003 Julian kanssa vuonna 2003, ja heillä on kaksi lasta.

Tai sitten ne kalastavat Tohjoselkävuorilla salaa, eikä kuussa ole oikeasti käyty, ja JFK:nkin tappoi taikaluoti.

Ja ne apurit hittoon siitä sarjasta tai sitten niitten olisi syytä pistää itseään enemmän peliin, jotain stuntteja ja pikku haavereita kaivattas, antais vaikka jonku kyyn purra itseään. Tai jonkun karatekan futia niitä päähän etc.:david:

Mistä tällästä "faktaa" kaivoit et heput olis tuhkaluukun miehiä??
Ei nimittäin kuitenkaan taida ihan pitää paikkaansa.

Montako kautta sarjaa on tehty ja mikä kausi suomessa menossa? Itse olen katsellut tuota kaapeli kanavilta. Ja erittäin hyvä sarja on!

Mun mielestä taitaa olla jo seitsemäs tuotantokausi on menossa jenkeissä tällä hetkellä, en kyllä ole ihan varma tästä. Mun mielestä Suomessa ei ole näytetty ensimmäisiä tuotantokausia kaikkia? Nyt taitavat näyttää kolmosta tai nelosta.

En tiedä mitä viime jaksossa oli joka Suomessa näytettiin, mutta tuolla nuo jaksot näkyy tuotantokausittain näkyy: http://tv-links.cc/tv/Mythbusters.htm

Mikä tuo homo juttu nyt oikeen on seagram?

Mää haluan tietää miten perustelet että ne ois homoja...

Myytinmurtajat on ainoita sarjoja jota jaksan seurata, ja kaiken kruunaa Kari :kuola::haart::haart::kuola:

Toi SEAGRAMin veto oli kyllä ihan huippu, kaveri tulee kertomaan totuutena asiaa mistä ei näköjään tiedä mitään.
Tai ehkä kyse oli fantasiasta...... ;)

Mikä tuo homo juttu nyt oikeen on seagram?

Mää haluan tietää miten perustelet että ne ois homoja...

jamie_pic.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom