Viime kesän puolessa välissä aloitin normaalia maastaveto treeniä hyvin lämmiteltynä ja venyteltynä.. pienillä painoilla muutamat sarjat ja näin eteenpäin kunnes tein 5 toistoja max. painoilla joilla sen viisi kertaa jaksaa vetää. 2 sarjan viimeisellä vedolla yläselkä(rinnan korkeudelta ja vasemmalta puolelta) petti ja sieltä kuului aivan selvä napsahdus tai vastaava ääni.. Kyseisenä päivänä selkä ei juurikaan ollut kipeä, mutta siitä se kierre on sitten alkanu.. aina tänne päivään saakka. Olen käynyt yleislääkärillä joka passitti röntgeniin ja sen jälkeen ultraan.. kummissakaan ei näkynyt mitään. sen jälkeen ohjasi minut selkä spesialistille joka tutki ja väänteli ja käänteli eikä sieltä mitään ihmeellistä löytänyt, määräsi omt-fysioterapeutille jossa kävin kolme kertaa ilman apua. Tänä puolen vuoden aikana olen käynyt reenaamassa salilla mutta vain 30-50% teholla aina hyvin lämmitelleenä ja venytelleenä. Kipu rupeaa nyt todellakin vaivaamaan niin paljon että välillä ei saa kunnolla unta. hierojallakin olen käynyt mutta ei sekään auta. töissä olen käynyt koska se ei haittaa normaalia eloa niin paljon. Venytellessä kipua ei tunnu, mutta jos hengitän syvään ja käännän ylävartaloa aavistuksen eteen niin silloin sattuu, ja myös jos otan oikealla kädellä vasemman puolen kylkiluista kiinni ja vedän eteenpäin niin kipua tuntuu.. Kertokaa jos on muilla vastaavia kokemuksia ja ennen kaikkea mikä on auttanut ja mikähän selässä mahtaa olla rikki! Kiitos jo etu käteen!!