Sen verran pakko kommentoida/antaa vinkkiä teille, jotka autoanne viette myllytykseen. Kun viette auton, ja varsinkin tummat värit, niin muistakaa kysyä ja pyytää takuu työlle siitä, että parin pesun jälkeen auto ei ole ns. ajojälkeä täynnä. Eli sellaista laikan jälkeä joka syntyy myllytyksessä aina. Oikea ammattifiksari näkee vähän enemmän vaivaa ja ajaa jäljet siihen tarkotetulla laikalla ja aineella pois. Useammat vaan vetää vahan päälle ja ja jäljet tulevat parin pesun jälkeen näkyviin, jolloin ne on paljon ikävämpi ottaa pois johtuen uudesta vahakerroksesta. Vahoissa olen itse suosinut jo useamman vuoden cartecin goldwaxia, kovin moni paikka ei vaan kyseisen merkin tuotteita myy, koska on tarkoitettu enemmän ammattikäyttöön. Ja jos täppäilette niitä kiveniskemiä niin tehkää se vasta myllytyksen jälkeen, antakaa kuivua ja sitten vaha päälle.
Itse olen tehnyt fiksarin hommia 5v ja autoja myllyttänyt varmaan satoja ja korjannut mm. toisten fiksareitten jälkiä myllytyksen jäljiltä.