Myllytys, kannattaako?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ehkä paras mahdollinen käsittely minkä voi ite tehdä suht turvallisesti naarmuuntuneelle/haalistuneelle pinnalle on kunnon liuotinpesu+claybarilla pyyhkiminen ja vahaaminen. Tosin tuo ei poista naarmuja, mutta jos jaksaa kuukauden kahden välein vahata niin eivät hyppää silmille niin pahasti :thumbs:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ne kiveniskut ei vaikuta mitenkään myllytykseen. Vahan annat kuivua about tunnin verran, mut älä kuiteskaa mihinkää suoraan auringon paisteeseen jätä sitä kuivumaan..
pakko nostaa tätä ketjua..käytin kuitenkin autoni kevyessä myllytyksessä ja kyllähän ne pienemmätkin kiveniskeymät tuli selkeämmin esille (eivät levinneet kuitenkaan) kun sai maalipinnan kirkkaaksi..silmille hyppäsi myös pienenpienet iskeymät jotka ei aikaisemmin näkynyt. noh..auto menee kuitenkin keulan osalta maalaukseen joten saapa noikin piiloon.

Suosittelen kyllä tuota myllytystä varsinkin mustalle ja punaiselle (ja näiden värien eri sävyille) maalipinnalle mikäli haalistumista ynnä muuta lumiharjan tai autopesulan harjojen jättämää skraadua on pinnassa. 2001 vuoden pirssikin nuorentui mooonta vuotta! pintaan vielä hyvät vahat niin kelpaa taas ajella :dance2:

Sen verran pakko kommentoida/antaa vinkkiä teille, jotka autoanne viette myllytykseen. Kun viette auton, ja varsinkin tummat värit, niin muistakaa kysyä ja pyytää takuu työlle siitä, että parin pesun jälkeen auto ei ole ns. ajojälkeä täynnä. Eli sellaista laikan jälkeä joka syntyy myllytyksessä aina. Oikea ammattifiksari näkee vähän enemmän vaivaa ja ajaa jäljet siihen tarkotetulla laikalla ja aineella pois. Useammat vaan vetää vahan päälle ja ja jäljet tulevat parin pesun jälkeen näkyviin, jolloin ne on paljon ikävämpi ottaa pois johtuen uudesta vahakerroksesta. Vahoissa olen itse suosinut jo useamman vuoden cartecin goldwaxia, kovin moni paikka ei vaan kyseisen merkin tuotteita myy, koska on tarkoitettu enemmän ammattikäyttöön. Ja jos täppäilette niitä kiveniskemiä niin tehkää se vasta myllytyksen jälkeen, antakaa kuivua ja sitten vaha päälle.

Itse olen tehnyt fiksarin hommia 5v ja autoja myllyttänyt varmaan satoja ja korjannut mm. toisten fiksareitten jälkiä myllytyksen jäljiltä.

Suositut

Back
Ylös Bottom