Myllynparas tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PRIEST
  • Aloitettu Aloitettu
Pitää hieman avautua ton lafkan tuotteista. Eli menin paikalliseen cittariin, no tsekkasin riisi tarjoukset ja siellä komeili että myllynparas riisit siihen ja siihen hintaan. No minä aktiivisena riisin ystäväni ostin kaikkia myllynparas riisejä. Menin kotiin, kokkailin ja maistelin. HYI SAATANA MITÄ PASKAA!!! Ajattelin että basmatiriisissä on jokin vika joten kokeilin jotain muuta listalta ja sama tulos aivan saatanan kamalaa paskaa... nyt taidan tietää miks noi on alennuksella :jahas:

:0: :0: :0: :0: :0:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisko sitten joku sattumaerä tullut tehtaalta ja siksi vedetty alennukseen.
Itellä on ollut usein Myllynparas basmatiriisiä ja se on ollut ihan hyvälaatuista. Nyt oon tosin vaihtanut Rainbow`n basmatiin, se on ollut ainakin tähän asti loistavaa.

PRIEST sanoi:
Pitää hieman avautua ton lafkan tuotteista. Eli menin paikalliseen cittariin, no tsekkasin riisi tarjoukset ja siellä komeili että myllynparas riisit siihen ja siihen hintaan. No minä aktiivisena riisin ystäväni ostin kaikkia myllynparas riisejä. Menin kotiin, kokkailin ja maistelin. HYI SAATANA MITÄ PASKAA!!! Ajattelin että basmatiriisissä on jokin vika joten kokeilin jotain muuta listalta ja sama tulos aivan saatanan kamalaa paskaa... nyt taidan tietää miks noi on alennuksella :jahas:

:0: :0: :0: :0: :0:

Riisin pitäisi olla nyt niin neutraalin makuista, ettei se nyt paskalta pitäisi maistua. Hyvänmakuistahan sen ei välttämättä tarvitse olla. Jos se erä on jostain syystä pilalla, kannattaa tuotteet viedä takaisin kauppaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom