MyBrute Selainpeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonski
  • Aloitettu Aloitettu
Mainio ja addiktoiva selainpeli. Ideana on kehittää omaa hahmoa keräämällä kokemus pisteitä joita saa voitettuaan otteluita. Voitosta 2p. ja häviöstä 1p. Turnauksia on myös tasasin väliajoin joihin voi hahmonsa ilmoittaa.

Matseja saa ottaa 3 päivässä ja aina uudelle tasolle pääsystä saa uuden aseen, kyvyn tms.

Kokeilkaa ihmeessä. http://jonski86.mybrute.com Tuota kautta tietenkin ;) (saan itse pisteitä kun tuota kautta meette ja vihdoin voitan kaverini!) :dance:

http://mybrute.com/ tuota kautta pääsee myös.

Hyviä otteluita! :whip:

elkää kukaan klikatko tuota linkkiä, saattaa btw tulla banaania noista refelinkeistä...

AIJJAI! sun ukkos hakkas mun haulikkoboriksen pystyyn! :( liikaa levelieroa!ja sulla on vielä joku pokemon apurina! :D

Khomee pokemoni onki :hyvä:

elkää kukaan klikatko tuota linkkiä, saattaa btw tulla banaania noista refelinkeistä...

miks niistä banaania tulee? Jos tossa nyt on jotain hävytöntä tehty niin modet poistakoon. Voin rehdisti sanoa, että en tiennyt, että pelilinkkiä ei saa laittaa :D

miks niistä banaania tulee? Jos tossa nyt on jotain hävytöntä tehty niin modet poistakoon. Voin rehdisti sanoa, että en tiennyt, että pelilinkkiä ei saa laittaa :D
taitaapi säännöissä olla maininta refelinkeistä ja ainakin nettipokeriketjussa refelinkin kun laittaa niin banaani viuhuu.

eli olisit laittanut pelilinkin, et refelinkkiä.

taitaapi säännöissä olla maininta refelinkeistä ja ainakin nettipokeriketjussa refelinkin kun laittaa niin banaani viuhuu.

eli olisit laittanut pelilinkin, et refelinkkiä.

En moista tiennyt.

Mikäli kun tänne joku mode eksyy niin jos viitsitte editoida pois tuon mun ekan linkin tuosta sitten kun itse en enää voi.

hyvin pelattu, pelle.

Mikäs hermannilla hätänä? :)

Wtf? Toihan on iha outo peli, jätkä menee itestää ja pieksee kaikki? Pitääkö tossa tappelussa tehä jotain vai, pitääkö sitä vaan kattella?

Ihastelet tyytyväisenä ku sun jantteri nuijii toisen! Ei siis suunnattu henkilöille jotka dikkaa hieroo pidempään jotain. Itse esim. kahvitauolla duunissa yritän frendejä löylyttää. Tommosta pikahupia työpäivään :D

Kovimmat soturithan taktio ketä vastaan vääntää.

Miten huomasin, että hiiri ois jotenki vaikuttanu toho? Miks noi menee automaattisesti noi pisteet, ei voi ite vaikuttaa?

Ei mitään käryy vaikuttaako hiiri. Jos sillä jotain vaikutusta on niin kerro toki niin pääse kokeilee jos sen avulla sais kaverin murjottuu :D

Pisteet taitaa myös tosiaan mennä automaattisesti.

Itsekin vielä amatööri, mutta noin olen ton ymmärtäny.

Back
Ylös Bottom