My Bike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö ois jees jos vois suoltaa pikselimössöä foorumille muutkin kuin kameramiehet, eli jos jotai uutta alaosiota suunnittelet niin ois welcome myös 2D artistit. Vähän tökkii postailla jotain matskua yleiselle.

Kannatan ideaa. :thumbs: Wacomilla tulee aina piireltyä/maalailtua sitä sun tätä ja olisi kiva pistää duuneja näytille tännekin. Tietty alan foorumit ovat tuttuja mutta silti.

Ja kuvista ei saa antaa mitään kritiikkiä olematta kusipää tai kostaakseen?
Tietenkin saa.
Mutta etkö näe eroa sillä, että antaa normaalia kritiikkiä, tai haukkuu pataluhaksi ja kehoittaa postaamaan paskat kuvansa jonnekin huuhaa-osastolle? (jos et, niin sitten en voi auttaa :))
Eikö ideana ole kuuri kuvien arviointi.
Jos aloittaja on kuurilla, niin mitä se tähän liittyy? :jahas:

Mielestäni on parempi saada kuitenkin palautetta "kunnolla" juurikin, eikä vain tuota ihankivakuvaajoojoo. Itse sen kuitenkin päässäni pyöritän kehittäväksi. Tuommoiset kokokuvan "haukkuvat" palautteet menevät nyt kuitenkin aikalailla ohi. Mutta ainahan niisäkin jotain pointtia on... (kait?)

Ja sitten kun ei itse tiettykään osaa kirjoitella niin, että kaikki sen samalla tavalla ymmärtäisi, niin se on parempi kuitenkin olla ottaantumatta pahasti mistään kritiikistä. Ja siis tämän olen oppinut tälle foorumille kirjoittaessani. Sen takia tänne onkin hyvä postailla kuvia. Eräillä kuvausfoorumeilla näyttää nimittäin olevan tärkeämpää kameran malli ja merkki sekä pikselimäärä, kuin itse kuva. Täällä saa ainakin hyvät palautteet. :D

p.s. :D By Mike :D rah rah rah

Valokuvausforumeilla saa sitä enemmän negatiivista kritiikkiä mitä parempi kuva on. Ja tämä kokolailla vain Suomessa. Tuon voi hyvin todeta selaamalla eri alan medioita. Jos kuva on ihan paska, niin todennäköisesti kukaan ei sano mitään, tai korkeintaan vähän kehaisee. Jos kuva on todella hyvä, siitä löytyy paljon positiivista, mutta kummallisesti myös 10 paskan kuvan verran negatiivista. Erittäin omituinen juttu, mutta olen rajannut sen katsomalla näiden kommentoijien kuvia, kyse on puhtaasta kateudesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom