MW Brandt nahkatakki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Tulipahan nyt ostettua MW Brandt merkkinen suomessa valmistettu nahkatakki. Aitoa nahkaa on ja vaikuttaisi ihan hyvältä kyllä mun mielestä. Onko kellään kokemuksia mitenkä on kestäny ja ootteko ollu tyytyväisiä? Tuommonen sileää mustaa nahkaa oleva takki. Jossain täällä oli se vaate thread mutta en löytänyt sitä eikä sattunut silmään mitään nahkatakkithreadejakaan. Laittakaa muistakin nahkatakeista kokemuksia. Miten kauan on teidän nahkatakit kestäny? Myyjä sanoi että mehiläisvahalla kantsii sillon tällön käsitellä sitä niin pysyy parempana, onko tästä kokemuksia? Muita hoito-ohjeita kenties tiedossa?

EDIT: Oops tuli väärään osioon tämä. Tuohon yleiseen piti mennä. Voisitteko modet siirtää tämän sinne? :nolo: :david:

Itse teetätin Bangkokissa räätälillä nahkarotsin, ongelmana on kuitenkin se että se on liian "uusi". Milläs saisin sen kulutettua sopivan kuluneeksi, nahka on punaista kiiltävää nahkaa?

ettekö katso koskaan sillä silmällä- ohjelmaa tai mitää? ;)
nahkatakkia on hyvä käsitellä juuri mehiläisvahalla.. ja vaikka suihkuttaa jotain vettähylkivää pintaan. eipä juuri oikein muuta. ja "uutta" nahkatakkia saa kuluneemmaksi ihan hiekkapaperilla. Kuulostaa karskilta mutta näin se kuulema on.

~Proxi~ sanoi:
ettekö katso koskaan sillä silmällä- ohjelmaa tai mitää? ;)
nahkatakkia on hyvä käsitellä juuri mehiläisvahalla.. ja vaikka suihkuttaa jotain vettähylkivää pintaan. eipä juuri oikein muuta. ja "uutta" nahkatakkia saa kuluneemmaksi ihan hiekkapaperilla. Kuulostaa karskilta mutta näin se kuulema on.

Tai vetää pitkin asfalttia. :hyper: Feikkiä, kyllähän tollasen pitää kulua vuosien saatossa että on asiallinen.

Huppe sanoi:
Itse teetätin Bangkokissa räätälillä nahkarotsin, ongelmana on kuitenkin se että se on liian "uusi". Milläs saisin sen kulutettua sopivan kuluneeksi, nahka on punaista kiiltävää nahkaa?

Bongaa aamulla postinjakajan auto ja pyydä sitä laittamaan takkis peräkoukkuun kiinni. Kun postisetä on heittänyt rundin loppuun, takki on varmasti katu-uskottavampi!

Takkia saa kulutettua semmoisella "kivellä" millä hoidetaan mokkanahkakenkiä. Se on semmoinen vähän tulitikkuaskia isompi, jostain kovasti kumiseoksesta tehty. Taitaa kulkea nimella mokkakumi. Sen isommalla syrjällä sopivasti painaen hankaa niin tulee hyvä. Kulutin tuolla tavalla oman nahkarotsini.

No mullen nyt on ihan sama jos joku rupee takkiaan hieromaan santapaperilla tai jollain kivellä. Itse tunnen kuitenkin nahkatakin omakseni vasta parni kolemen vuoden jälkeen jahka takkikin on vähän nähnyt elämääni. Ei se että se olisi kulunut, vaan se että se on osa minua ja tyyliäni (tyylitömyyttäni) :-)

Mä voin omani myydä jos joku threadin innoittamana haluaa ostaa..
Musta kokonahkainen, pidetty noin 1 vuosi, kyljissä narut lähes kainalosta alareunaan.
Kokoa XL.
Mutta yleisesti voin sanoa että kyllä nahkatakki on kestävä hankinta, ei vaan sovi enää tyyliin...
Niin, sit olis viä 400e bootsitkin, jos joku päättää ruveta rokkariks.

ZweCCo sanoi:
Kauan on ne teidän rotsit kestäny?
Mulla on yks takki jotain 6-7 vuotta vanha. Ja on edelleen kuin uusi, paitsi istuu nykyään paremmin kuin uutena. Normaalilla käytöllä ei minusta voi saada hyvälaatuista nahkaa rikki. Jos jokin menee kulumalla rikki, niin se on vuori. Tietysti takin voi kompuroida 3 promilleen vauhdissa rikki...

Vinkki: ei kannata talvella säilyttää mitään pipoja ja hanskoja taskuissa. Nahka venyy ja ei ole enää niin hyvän näköstä kun taskut roikkuu...

Itse teetin kolme vuotta sitten Turtiaisen vaimolla Metal Gymin nahkatakin.
On kyllä helvetin laadukas.
Nyt sieltä saisi näköjään taas niitä,tosin erilaisen näköisenä.

Itsellä on noin 20v vanha nappanahka rotsi mitään huoltoa en ole takille ikinä tehnyt.Ostin takin käytyäni katsomassa Terminaattorin vuonna 1984 taisi olla?

Back
Ylös Bottom