MV2Playeri ja textitykset onkelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HMA
  • Aloitettu Aloitettu

HMA

Ikä
39
Terve!

Elikkä, katselen elokuvia niin, että siirrän tietokoneelta kuvan telkulle ja käytän tuota MV2Playeriä koska jostain syystä bsplayer ei toimi enää kunnolla. (herjaa "unknown file formattia" kun koittaa ihan mitä vaan avata")

Takaisin asiaan, ongelma on se, että tietokoneelta kun laitan textitykset niin näytöllä ne hyvin näkyvätkin... Noh, kun käyn telkusta katsomassa, textityksiä ei siellä ole... Ensin ajattelin, että ne on liikaa alhaalla tai jotain, nostamisesta ei kuitenkaan ollut mitään hyötyä, selailin asetuksia ja ruksitin vähän jokasta eri paikkaa mielestäni, ei apua... Olisiko teillä jotain ideoita? Muistaakseni bsplayerilläkin piti jokin asetus vaihtaa jotta textitykset näkyisi telkussa, nyt kuitenkin käytössä siis tuo MV2Player, kiitos avusta josko joku tietää!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Piirrä tekstitys peittokuvatasolle" Tuo se säätö on ainakin BsPlayerissa. Ja kuulostais et codeceis häikkää tos Bs:äs. Mutta väijy jos löytyisi tuon tyylinen asetus sieltä MV2Playerin asetuksista. Yks vaihtoehtohan on myös käyttää Classic media playeria, sillä pitäisi ainakin näkyä subit.

Niin tuo bsplayer on vähän outo ollut jo pitkän aikaa. Ffdshowta olen käytellyt ja ennen on hyvin pelannut, mutta nykyään vaikka olen koittanut poistaa bsplayerin ja asentaa uudemman tai vanhemman version, ei apua... olen koittanut asentaa ffdshown uusiksi jne, ei auttanut... Se sanoo, että "Unknown File Format (Xvid)" Hmm... sitten ku painaa ok, ni leffa lähtee pyörimään ihan hyvin. Ongelma on se, että se aukeaa ihan erilaisessa ikkunassa ku se pitäisi ja tätä ikkunaa ei voi laittaa koko näytön kokoiseksi ja textityksiä ei voi siihen lisätä... Eh? "ActiveMovie Window" lukee siinä ylhäällä, en tiedä mitä pitäisi. Pitäisikö koittaa jotain muuta codecki pakkia tai jotain kenties? Bsplayer kuitenkin ennen oli aina käytössä ja olis mukava saada sekin toimimaan...

"Piirrä tekstitys peittokuvatasolle" Tuo se säätö on ainakin BsPlayerissa. Ja kuulostais et codeceis häikkää tos Bs:äs. Mutta väijy jos löytyisi tuon tyylinen asetus sieltä MV2Playerin asetuksista. Yks vaihtoehtohan on myös käyttää Classic media playeria, sillä pitäisi ainakin näkyä subit.

Mites tuo classic media playerillä saa subit sitten toimimaan... Olen leffan avannut, mutta textitys kohta on harmaa, joten sitä ei voi edes painaa...

Ite olen asentanut sellaisen ku "K-Lite Codec Pack"
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/k-lite_codec_pack_full.cfm saa ladattua tuosta linkistä.

Siinä tuli mukana tuo classic media player ja tarvittavat codekit. Hyvin on pelittänyt, BsPlayerillakin. Paketissa tulee DirectVobSub mukana mikä ilmeisesti kiskasee media playeriin automaattisesti tekstit pyörimään kuhan video ja sub tiedosto on saman nimisiä ja samassa kansiossa.

MUTU: Noissa voi kaiketi vaikuttaa myös jos on liikaa codecceja päällekkäin eli jos tuon K-Litecodecpackin asennat niin ota vanhat codecit alta pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom