Yusu & Zeta:
Uskon! Lavatansseissa on vaan ekstrabonuksena se, että pääsee niin lähelle hehkeitä mimmejä, mitä vaatteet päällä pystyy ja siinä voi vaivatta jutskailla niitä näitä kans. ;) Eikös teknobileissä kumminkin (yleensä) jorata vähän enemmän erillään ja musa sen verran lujalla, ettei oikein voi jutskailla?
Nojaa, jos pääasia on tanssi, niin silloin teknopileet toimii varmasti mahtavasti. Pitäis tosiaan kokeilla!
Kerran eräällä pohjois-karjalaisella lavalla tanssin & jutskasin siinä yhen mimmin kanssa, näitä perusjuttuja "Mistä oot? Mitä teet?" yms. Mimmi näytti jotenkin tympiintyneeltä. Kun kysyin asiasta, sanoi "Nokun aina noi samat jutu saa kuulla ziljoonaan kertaan illan aikana!". Mä olin vähän aikaa hiljaa ja sanoin "Niin, minäkin oon miettiny monasti, että oonko perhonen joka kuvittelee olevansa mies vaiko kenties mies joka kuvittelee olevansa perhonen.". Mimmillä rupes silmät loistamaan ihan eri lailla, joten latistin sopivasti tunnelmaa sanoen "Äääh, en minä sitä ite keksiny, luin jostain." :D