Muuttopalveluiden hinnat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mies847
  • Aloitettu Aloitettu
Olis semmoinen mahdollisuus että muutettaisiin avovaimon kans oulusta saloon (töiden perässä) mutta ennen kuin tälläista alkaa päättämään niin mitä tulee maksamaan tuollainen pidemmän matkan muutto? Matkaa on ~650km ja kaksion verran tavaraa vietävänä. Netistä ei tahdo oikein monesta paikkaa hintoja löytyä joten olis kiva kuulla mitä muut on muutostaan maksaneet ja miten sen toteuttaneet?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyselepä vaikka Vähälältä rekkatilannetta jos tavaraa on paljon. Pienissä muutoissa olen itse käyttänyt matkahuoltoa ellei painavaa tavaraa ole ihan jumalattomasti. Yllättävän helposti liikkuu kokonainen yksiöllinen tavaraa kotiinkuljetuksella reilulla satasella.

keijo s sanoi:
Kyselepä vaikka Vähälältä rekkatilannetta jos tavaraa on paljon. Pienissä muutoissa olen itse käyttänyt matkahuoltoa ellei painavaa tavaraa ole ihan jumalattomasti. Yllättävän helposti liikkuu kokonainen yksiöllinen tavaraa kotiinkuljetuksella reilulla satasella.
Ihan tosissaanko meinasit että kirjahylly, jenkkisänky, pari sohvaa menis matkahuollon mukana? (ei ole sitte mitään vittuilua, ei vaan ole minkäänlaista kokemusta muuttopalveluista :nolo: )

Mies847 sanoi:
Ihan tosissaanko meinasit että kirjahylly, jenkkisänky, pari sohvaa menis matkahuollon mukana? (ei ole sitte mitään vittuilua, ei vaan ole minkäänlaista kokemusta muuttopalveluista :nolo: )

Joo no jos tosiaan kirjahyllyä yms. isompaa sälää on niin ei se silloin onnistu. Itse muutan melkein joka vuosi jonnekin päin suomea ja omat tavarani ovat jalostuneet kompakteiksi ja koottaviksi. Kaikki menee metrikertaametri bokseihin. Matkahuolto laskuttaa painon mukaan ja kotiin kuljetus onnistuu pienellä lisämaksulla.

Jos käyttää muuttofirmaa, niin loppusumma riippuu siitä että, montako muuttomiestä ottaa vai ottaako pelkän kuskin ja auton. Sekä siitä että, sopiiko könttäsumman vai tuntiliksan. Auto ja kuski maksaa yleensä n. 50 €/tunti, jos ottaa tuntiliksan.

Kannattaa varmaan arvioida et paljo sulla on kamaa siellä himassa ja sitte pyytää tarjouksia eri muuttofirmoilta. Ja erityisesti mistä kerroksesta muutat? Minkä kokonen hissi siellä on? Ite oon yhessä muuttofirmassa duunissa ja jos asutte jossain hissittömässä kerrostaloasunnossa, joka sijaitsee 5. kerroksessa, nii ei kovin nopeeta oo muuttaminen varsinkaa jos ottaa vaan pari muuttomiestä muuttamaan.

Ei itelläs oo C-korttia, että voisit ite toimia kuskina ja ottaa kavereitas muuttomiehiks?

Timustaja sanoi:
Ei itelläs oo C-korttia, että voisit ite toimia kuskina ja ottaa kavereitas muuttomiehiks?

Vaikka ei C-korttia olisikaan niin varmasti halvin ja järkevin vaihtoehto on vuokrata tavallinen pakettiauto sekä iso peräkärry ja ajaa reissu itse. Jos vielä on C-kortti tai tuntee muuttohaluisen C-kortillisen kaverin niin sitten ainakin selviäisiä yhdellä reissulla kun vuokraa tarpeeksi ison auton.

Ekasta kerroksesta oltas muuttamassa joten sen puoleen ei olis ongelmaa. C-Korttia ei löydy mutta mitä netistä kattelin niin 18 kuution tavaratilan omaavaa autoa sais vielä b-kortilla ajaa? Sehän noissa autoissa on että tuolla matkalla vie varmaan bensaa ja paljon. Mahdollisimman halvalla olis kuitenkin tarkoitus selvitä.
Osaatteko heittää minkäänlaisia hinta-arvioita mitä tollanen tulee kokonaisuudessaan maksamaan?

Mies847 sanoi:
C-Korttia ei löydy mutta mitä netistä kattelin niin 18 kuution tavaratilan omaavaa autoa sais vielä b-kortilla ajaa?

Ajo-oikeus määräytyy rekisteriotteesta ilmenevässä kentässä jossa määritellään auton tyyppi. Kuorma-auto on aina kuorma-auto vaikka sen voissa paistaisi ja se vaatii C-kortin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom