muumipeli

Typerä peli. :( Olen niin surkea vavankäytössä, että paras tulokseni jäi 11 kiloon. :rolleyes: En tajua miten joku voi ehtiä kalastamaan yli 100 kiloa tuossa. Nelikiloisen väsyttelyyn meni jo senverta kauan. :eek:

16 kiloa fisuja. Jeejee.

Pari huomiota:
1) Muumipappa käyttää liian painavaa uistinta, se ui pohjaa pitkin.
2) Jos kala on juuri napannut ja sitä yritetään väsyttää, ei silloin lähdetä keskenkaiken syömään ja anneta kalan mennä menojaan. Ryhdistäydy Muumipappa, älä anna Muumimamman määräillä!

ola sanoi:
2) Jos kala on juuri napannut ja sitä yritetään väsyttää, ei silloin lähdetä keskenkaiken syömään ja anneta kalan mennä menojaan. Ryhdistäydy Muumipappa, älä anna Muumimamman määräillä!

Kyllä on selvästi havaittavissa kuka tuossa perheessä määrää missä kaappi seisoo! Vaikka olisi saamassa lammen isointa kalaa niin silti pitää lähteä syömään sen NARTUN sotkuja! :curs:
Kyllä pitäisi ämmän tietää kuka tässä perheessä ruuat hankkii!!!
Jos olisi Muumipapalla yhtään järkeä päässä niin lemppais vanhan harpun pellolle ja menis Niiskuneidin kanssa naimisiin!
Siinä vasta muodokas tyttö! :kuola:

Edit: Olen pelannut peliä jo sata kertaa ja aina se ämmä keskeyttää, jonka seurauksena saan vain 11-22 kiloa kalaa! :wall:

31 kilotskii... Tuli -01 kesäduunissa pelattua tuota kyseistä peliä vähän liikaakin. Sitä vanhempaa versiota tosin.

muumi.jpg

Kampelat on perssiistä.

toi andyn kuva on sit niinku hei ihan varmaan fotosopattu!!11yksyks2 :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: ei kukaan voi saada tossa noin paljon kalaa!!11! siis perkele :keskisormi: :keskisormi:

Hmm. Täytyypä pelata itse lisää. Oma enkka vaan 24 kiloa.

38 kiloo tuli. Mitäköhän xiittii nuo yli puolentoistasadan tulokset on..? Pitää kiskoo kokoajan noita 8 kilon jömöjä.

Back
Ylös Bottom