Muslimit uhkaavat pilata treenit ...

Ovat sitten saatanan muslimit :curs: uhanneet räjäytellä hevonvittuun kaikki neljän- ja viidentähden hotellit Beijingistä kun herra Bush tulee tänne kyläilemään. Ei muuten vituttaisi, mutta kaksi salia millä olen käynyt (kuten muuten lähes kaiki muutkin ) sijaitsevat hotellien yhteydessä. Voi perkeln että repii. Pistävät varmaan koko viikonlopuksi keskustan kiinni, ettei pääse salille :evil: Kiitos vaan Bushille ja muslimiäpärille oikein paljon :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan mielenkiinnosta, mistä olet moista tietoa lukenut? Itse olen muutaman kuukauden täällä myöskin asustellut ja salini sijaitsee hotellin yhteydessä.
Jos mahdollisesti netistä, niin urlia postata? Varsinkin Pekingin ja Kiinan asioista on itselläni vielä melkoinen uutispimento, johtunee ehkä vielä melko kehnosta mandariinin osaamisestani ;) Toisaalta, kaikki mediat ovat täällä vielä kommunisti-hallinnon vahvan sensuurin piirissä, joten uutiset ovat melko "valikoituja".

Itse en kyllä moisiin uhkauksiin usko ja aion treenta ihan normaalisti :)
Aina saa uhkailla.

Taisi olla jo suomalaisten lehtienkin sivuilla. Joo itsekin käyn salilla jos vain Pekingin keskustaan pääsen, paska tsäkä jos sali pamahta paskaksi ympäriltä juuri kun on jumppaamassa... Täällä vain on tyylinä pistää tiet poikki ilman ennakkilmoitusta milloin mistäkin syystä... Ja jos tuo uhkaus on todella tehty niin, Pekingin keskustassa voi olla hiukan hankala liikkua viikonloppuna.

Löytyy iltalehden sivuilta (hemmetti en oikein hallitse tuota urlin postausta, jos joku pistää ohjeet tänne niin sitten kun on taas jotain viisasta juttua voin lisätä urlin mukaan kiitos). Ja ajankohta taisi olla ensiviikon lauantai.

Löytyihän se sieltä suomalaisen "laatu"-lehden sivuilta. Jenkkien suurlähetystökin ilmeisesti sitten asiasta varoittelee, mutta taitaa olla niin joka maassa, johon herra Puska suuntailee :) Pitää jäädä odottelemaan, tuleeko mitään informaatiota mistään luotettavasta lähteestä tai pistääkö Pekingin Suomen suurlähetystö jotain postia asiasta. Kaikki asiat pitänee hoitaa keskustassa, ennen tuota vierailua ainakin.

Niin, mainitsivathan ne Arskankin tulevan tänne samassa yhteydessä. Tulisikohan se vetämään treenit :D

Jaa, katsotaan miten käy. Olen saanut käydä ilmaiseksi tuolla Powerhouse Gymillä ja se voisi olla mahdollinen paikka jos A. tänne tulisi puhumaan esim. liikunnan puolesta... Nirvanassa tuskin kovin moni amerikkalainen haluaa käydä kääntymässä. Tosin kukaan ei täällä kerro mistään mitään etukäteen kuten olet varmaan huomannut. Asioista "ehkä" kerrotaan sitten joskus. Jenkit on kaikesta niin hirveän hysteerisiä, mutta kyllä heidän kannattakin olla varovaisia tuollaisen johtajan kanssa...

Kyllä ne saattaa kadut/korttelit iha hyvin sulkea. Ku olin kerran pariisissa ja sinne tuli jotain Israelin suurmiehiä ni siel oli ~1500 poliisia kadulla, sit semmosii metalliaitoja jokapuolella ja alueita/metroasemia suljettuna.

Sit tuos kerran olin baltianmaissa reissulla, sinne tuli joku amerikan suurmies, olikohan Bush peräti. Oltiin sillon hotellissa, ni ne tuli heti valittamaan, jos katto ikkunast ulos, tai uskaltautu jopa avaamaan ikkunan! Kas ku ei tullu kuulaa kalloon jostai murhayrityksestä.

Jumi-Julle sanoi:
Ovat sitten saatanan muslimit :curs: uhanneet räjäytellä hevonvittuun kaikki neljän- ja viidentähden hotellit Beijingistä kun herra Bush tulee tänne kyläilemään. Ei muuten vituttaisi, mutta kaksi salia millä olen käynyt (kuten muuten lähes kaiki muutkin ) sijaitsevat hotellien yhteydessä. Voi perkeln että repii. Pistävät varmaan koko viikonlopuksi keskustan kiinni, ettei pääse salille :evil: Kiitos vaan Bushille ja muslimiäpärille oikein paljon :thumbs:

Voi teitä kristittyjä :itku:

Jumi-Julle ja mentor81: kun te nyt olette siellä Kiinassa, niin miten teidän postauksissanne näkyy skandinaavit? Mun ei tarvinnut mennä kuin Etelä-Eurooppaan, niin ei enää ollut skandinaaveja näppiksessä.

He hei, reggae okei!

Hullu inkkari sanoi:
Jumi-Julle ja mentor81: kun te nyt olette siellä Kiinassa, niin miten teidän postauksissanne näkyy skandinaavit? Mun ei tarvinnut mennä kuin Etelä-Eurooppaan, niin ei enää ollut skandinaaveja näppiksessä.

He hei, reggae okei!
etosaa.jpg

Hullu inkkari sanoi:

Voi olla esim oma läppäri mukana :) Tai sit vaa kikkailee, kyl ne skandit saa sielt esim. jenkkinäppiksestä. Tuo vaihtuu ku pistät alt+shift.

Mut antaa jätkien vaik ite vastaa miten on.

Missäs äijät treenaa? Swissotellissa oli ainakin loistava sauna.

Itse tulee treenailtua Bally´s Gym:lla, mikä on läntisen Marriot-hotellin
yhteydessä.
Ihan ok sali ja suomalaista tekoa oleva saunakin löytyy :)

Ja Inkkarille, oma läppäri on mukana, joten skandit on tallessa :)

Hullu inkkari sanoi:
kyll', silt' vaikuttaa

ALt + mahdollisesti shifti pohjaan (joskus riittää pelkkä Alt) ja Oikeanpuoleisista numero näppäimistä.
ä = alt + shift pohjassa ja 1 3 2
ö = alt +shift pohjassa ja 1 4 8
Ä = alt +shift pohjassa ja 1 4 2
Ö = alt +shift pohjassa ja 1 5 3
Kyseisillä näppäin komennoilla saa myös muut tärkeät merkit kuten ♫♫ ↕ ♀►◄••☻

Åma kåne mukana Suåmesta tuåtuna. Swissotellilla on myös treenattu - sali oli aika kohtuullinen. Nykyään Nirvanassa ja Powerhouse Gymillä.

Joo ei sinne alueelle missa Hra Bush oleskelee paase mitenkaan koko vierailun aikana, kaikki kadut suljetaan lahialueilta ja tulee kivat ruuhkat ja sotkut. Toivottavasti kaikki kayttokelpoiset salit eivat ole juuri silla alueella missa herra vatipaa seikkailee.
-han joka on julkisella koneella eika kayta alt+shift koska silloin en muista missa kysymysmerkit sun muut tyonteon kannalta oleelliset napit sijaitsevat-

No ei oo kyllä reiluu jos muslimit uhkailee siihen malliin että joutuu jäämään salilta pois. Nyt vaadit hotellilta että yksityislento Suomeen, First Class, että pääset taas treenaileen. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom