Musiikkia ennen maksimia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KiHnu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Enya - Only Time :rock:

Ennen maksimia pyydän salin henkilökuntaa vaihtamaan päälle Radio Novan. Ajankohdasta riippuen ääneen joko Sari Seppälä tai Nanna Ripattila. Musiikiksi käy lähes mikä tahansa näiden taitajien sisään spiikkaama kappale. Varman aggression päälle nostavia kappaleita ovat mm. Geri Halliwellin "raining men" , Anna Eriksonin "kaikista kasvoista" ,sekä Britneyn "everytime".

Näiden kuultuani suoritan onnistuneen maksimin, ennen kuin seinät kaatuvat päälle.

:love:

Killswitch Encage - Life to lifeless
Slipknot - Duality
Slayer - Treshold

Noilla saa raivon päälle. :curs:

Ehdoton ykkönen kumminkin on Slayerin Raining blood. :rock:
Eikä se Angel of deathikaan huono valinta ole...

miten olis right said fred - i´m too sexy?

no joo olipas se hupaisa..

miten olis -pantera: 13 steps to nowhere
uplift
hellbound

-killswitch engage: numbered days
bid farewell

-machine head: imperium
old

ja tietysti niskalaukauksen nyt on mies

Gillyanne sanoi:
Pakko kommentoida, että sulla on ex-moppe hyvä musamaku! :) Juurikin tämä Nightwishin biisi on meikäläisen treenitunnelmannostatus nro uno tällä hetkellä. Tai itse asiassa teen yleensä niin, että pistän Oncen soimaan suht kovalle, jo se levyn eka biisikin on hyvä, ja sitten I wish... :n alkaessa stereot niin lujalle kuin vain uskaltaa! :rock:

Timppa ja Trio toimii myös, Venäjän orvot ja Talvi-illan tarina ovat hyviä tähän tarkoitukseen. Ja tietenkin Rahat ja henki ja 62.

Nyt saa sitten nauraa ihan vapaasti, mutta mä saan fiiliksiä myös Fintelligensin Kaikki peliin-biisistä :nolo: TAHDONVOIMAA!!!

Kommentoikaahan mimmitkin, kiinnostaa kuulla mistä naispuoliset treenaajat hakevat fiiliksiä ja agrea!
No jaa... Eipä toi mun musamausta kerro paljoakaan. Kuuntelen kuitenkin aika harvoin rankempaa musiikkia vapaa-ajalla. Tai no suurin piirtein joka päivä, mutta ihan vaan muutamia biisejä ohimennen.

Ja perkeles.... Myös tänne iskee fintelligenssin kaikki peliin. Pistää oikein niskavillat pystyyn kun oikeessa hetkessä ja kovalla kuuntelee. Ja sanat osataan tietysti ulkoo ja huudetaan täysillä mukana. :D

Trioo tulee todella vähän kuunneltua, en edes muista yhtään biisiä nimeltä jos joku kysyis. Mutta menempäs tästä etsimään jos vaikka olis mun juttu, kun meille niin samanlainen musa uppoo. :)

Kaikki Slayerin tuotanto toimii... Here Comes the Pain ehkä etunenässä.

Amorphis - In The Beginnig
Amorphis - The Pilgrimage
Limp Bizkit feat. Redman, Method Man, and DMX - Rolling (Remix)
Sepultura - Refuse Resist
The 69 Eyes - Betty Blue
The 69 Eyes - Brandon Lee

Gillyanne sanoi:
Pakko kommentoida, että sulla on ex-moppe hyvä musamaku! :) Juurikin tämä Nightwishin biisi on meikäläisen treenitunnelmannostatus nro uno tällä hetkellä. Tai itse asiassa teen yleensä niin, että pistän Oncen soimaan suht kovalle, jo se levyn eka biisikin on hyvä, ja sitten I wish... :n alkaessa stereot niin lujalle kuin vain uskaltaa! :rock:

Timppa ja Trio toimii myös, Venäjän orvot ja Talvi-illan tarina ovat hyviä tähän tarkoitukseen. Ja tietenkin Rahat ja henki ja 62.

Nyt saa sitten nauraa ihan vapaasti, mutta mä saan fiiliksiä myös Fintelligensin Kaikki peliin-biisistä :nolo: TAHDONVOIMAA!!!

Kommentoikaahan mimmitkin, kiinnostaa kuulla mistä naispuoliset treenaajat hakevat fiiliksiä ja agrea!

JUURI NÄIN! (paitsi ei ehkä tuo fintelligens... ;) )

Tuohon täytyy vielä lisätä yksi biisi: Motörhead - The Game

Ihan mieletön agrebiisi! :whip:

Ja luonnollisesti Rammstein!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos meidän salilla olisi cd-soitin, niin ehdottomasti ennen maksimia siinä soisi:
In Flames - Only for the weak
In Flames - My sweet shadow
In Flames - Minus
In Flames - System
In Flames - Suburban me
In Flames - Black and white
....
Mitä näitä nyt kaikkia luetella, melkein jokainen In Flamesin biisi kävis! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom