musiikki cd koneelle(mp3:sena)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Turmelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo laitetuki juttukin tässä juu rupes mietityttämään, kun maailmassa on nyt ziljoonia laitteita mp3 tuella, itselläkin DVD-soitin, kannettava mp3 CD-soitin... :rolleyes:

No worries, mon. Itse olen semmonen puukorva ja laitteisto ja akustiikka on sitä tasoa, etten erota tavallisesta musiikista koostuvaa, Lamella (--alt-preset standard -q0) pakattua fileä alkuperäisestä sitten millään. Tosin siinä on bitrateakin vaikka muille jakaa mutta noin 160kbps (average) on jo varsin hyvä ja suosittelen testamaan itse kuinka paljon voi matskua pakata ennen kuin sen erottaa _sokkokuuntelussa_ alkuperäisestä. Jos laitteesi tukevat vaihtelevaa bitratea (VBR) niin saat Lamella ja oikeilla asetuksilla hyvää jälkeä.

Originally posted by astro
No worries, mon. Itse olen semmonen puukorva ja laitteisto ja akustiikka on sitä tasoa, etten erota tavallisesta musiikista koostuvaa, Lamella (--alt-preset standard -q0) pakattua fileä alkuperäisestä sitten millään. Tosin siinä on bitrateakin vaikka muille jakaa mutta noin 160kbps (average) on jo varsin hyvä ja suosittelen testamaan itse kuinka paljon voi matskua pakata ennen kuin sen erottaa _sokkokuuntelussa_ alkuperäisestä. Jos laitteesi tukevat vaihtelevaa bitratea (VBR) niin saat Lamella ja oikeilla asetuksilla hyvää jälkeä.
Puhutaanko me siis nyt ogg:sta vai mp3:sta? Ja mitähän nuo Lamen switchit vastaisi asetuksina tuossa cdex:n välilehdellä?

Entäs mikäs ois sellanen helppo käyttönen ohjelma, millä sais mp3:set koneelta muutettua .vaw- muotoon? Siis sillä tavalla, että pystyisi normaalilla CD- soittimella kuuntelemaan.

-Newbie- :jahas:

Originally posted by Hapero
Entäs mikäs ois sellanen helppo käyttönen ohjelma, millä sais mp3:set koneelta muutettua .vaw- muotoon?
En tiedä tuosta vaw-muodosta mutta wav-muotoon saa näppärästi WinAmpilla kun laittaa outputiksi disk writerin.

Asiaa!!

Originally posted by Lattarinta
Siis lame + cdex = täydellistä.
Älkää siis muut vaivautuko toisiin ohjelmiin.
Uskokaa kun papa sanoo näin...

Aamen...:worship:

Paras ohjelma, minunkin mielestä

Jortsu:
Puhuin siis mp3:sta (Lame on paras siihen tarkoitukseen). En ole CDexiä käyttänyt mutta esim. EAC:ssä on rivi johon saa laittettua switchit ja ne kumoavat muut asetukset. Lisäksi esim. tuo -q0 kumoaa --alt-preset standardin "sisällä" olevan -q2 ja tekee hommasta helkutin paljon hitaamman mutta hieman parempilaatuisen.
Winampia ei välttämättä kannatta käyttää jotain->wav muunnokseen koska se kierrättää äänen ensin input-pluginin kautta ja outputissakin taitaa ääni muuttua. Lamella voi decodata joko swithillä --decode tai sitten rippausohjelmassa on erikseen decode toiminto. Helpointa on mielestäni käyttää frontendejä (kun en dossissa jaksa räpeltää). http://home.wanadoo.nl/~w.speek/speek.htm

Originally posted by Hapero
Thanks Bro, mutta crakkiä en löytänyt.. Jååjåå kokeilin jo searchillakin! :D
Tuolta pitäisi löytyä kun oikein tarkkaan tsiigaat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom