Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhutaanko me siis nyt ogg:sta vai mp3:sta? Ja mitähän nuo Lamen switchit vastaisi asetuksina tuossa cdex:n välilehdellä?Originally posted by astro
No worries, mon. Itse olen semmonen puukorva ja laitteisto ja akustiikka on sitä tasoa, etten erota tavallisesta musiikista koostuvaa, Lamella (--alt-preset standard -q0) pakattua fileä alkuperäisestä sitten millään. Tosin siinä on bitrateakin vaikka muille jakaa mutta noin 160kbps (average) on jo varsin hyvä ja suosittelen testamaan itse kuinka paljon voi matskua pakata ennen kuin sen erottaa _sokkokuuntelussa_ alkuperäisestä. Jos laitteesi tukevat vaihtelevaa bitratea (VBR) niin saat Lamella ja oikeilla asetuksilla hyvää jälkeä.
En tiedä tuosta vaw-muodosta mutta wav-muotoon saa näppärästi WinAmpilla kun laittaa outputiksi disk writerin.Originally posted by Hapero
Entäs mikäs ois sellanen helppo käyttönen ohjelma, millä sais mp3:set koneelta muutettua .vaw- muotoon?
Originally posted by Lattarinta
Siis lame + cdex = täydellistä.
Älkää siis muut vaivautuko toisiin ohjelmiin.
Uskokaa kun papa sanoo näin...
Thanks Bro, mutta crakkiä en löytänyt.. Jååjåå kokeilin jo searchillakin! :DOriginally posted by Stalker
Tai "MP3 to WAVE Converter ". Pitäisi löytyä räkkikin kun etsii.
Tuolta pitäisi löytyä kun oikein tarkkaan tsiigaat.Originally posted by Hapero
Thanks Bro, mutta crakkiä en löytänyt.. Jååjåå kokeilin jo searchillakin! :D