Muscle+ ja kreatiinin käyttö

Käytän palautusjuomana FAST:n Muscle+:aa ja Malto 6:a niin että protskuja on 50g ja hiilareita 100g.

Aloitin juuri kreatiinin latausjakson. Miten latausjaksoon ja kreatiinin käyttöön vaikuttaa Muscle+:ssa oleva kreatiini (5g / 100g)? Salilla käyn 3 krt / vko... Tuleeko vaihtaa Muscle+ toiseen ravinteeseen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en itse näkis tarvetta vaihtaa...jotain 5gramman pintaahan ne annokset kreaa on latausjakson aikana on niin jos palkkarin imasee ni voi sen reenin jälkeisen krean jättää ottamatta jos näin tahtoo. Itse varmaan ottaisin kuitenkin sen 4x/vrk...tuskin siitä viikonajalta tulevasta ~15g:stä hirveesti harmiakaan on :)

Edit: itekki latausjaksolla vetelen ne annokset pikkulusikalla joka on kukkurallaan, että ei se niin tarkkaa ole IMO.

Ei mitään merkitystä! Ja voit laskea tuon musclen krean niinnä päivänä kun otat sitä niin tuohon tankkaus määrään.

mujahid sanoi:
Käytän palautusjuomana FAST:n Muscle+:aa ja Malto 6:a niin että protskuja on 50g ja hiilareita 100g.

?
Oletkos yhtä iso kuin Ronnie!? Tuo proteiinin määrä on ihan ok, mutta tuskin maltoa nyt noin paljon tarvitset, ellet muuten syö hyvin ja jos et syö hyvin niin se ruokapuoli pitäisi laittaa kuntoon. IMO tuo pelkkä Muscle+ riittää sinulle jos se 40g prodea ja 40g maltoa riitä niin ota vaikka 130g Muscle+:saa niin eikös ala prode sekä malto riittämään. Itse en ottaisi palkkarissa 60g maltoa enempää, mutta jos olet abou 150kg painava kaveri ja pituutta reilusti yli 2m niin sitten on asia erikseen..:lol2:

NGV sanoi:
Oletkos yhtä iso kuin Ronnie!? Tuo proteiinin määrä on ihan ok, mutta tuskin maltoa nyt noin paljon tarvitset, ellet muuten syö hyvin ja jos et syö hyvin niin se ruokapuoli pitäisi laittaa kuntoon. IMO tuo pelkkä Muscle+ riittää sinulle jos se 40g prodea ja 40g maltoa riitä niin ota vaikka 130g Muscle+:saa niin eikös ala prode sekä malto riittämään. Itse en ottaisi palkkarissa 60g maltoa enempää, mutta jos olet abou 150kg painava kaveri ja pituutta reilusti yli 2m niin sitten on asia erikseen..:lol2:
Heh, en ole mutta oon ottanu tota 100g kun yks tuttu treineri suositteli. Mitenkä tuo kreatiini palautusjuomassa niinä päivinä kun kuuluisi olla taukoa kreatiinin käytössä?

mujahid sanoi:
Heh, en ole mutta oon ottanu tota 100g kun yks tuttu treineri suositteli. Mitenkä tuo kreatiini palautusjuomassa niinä päivinä kun kuuluisi olla taukoa kreatiinin käytössä?
Kysyin tuota samaa omalta personal treineriltä ja hän sanoi, että se ei haittaa jos palkarissa on se 5g jos taukoa muuten pitää. Mutta IMO ei kannata mitään taukoja pidellä, toki jos kisoihin menee niin kannataa jättää kreatiini veke about 1-3 viikkoa ennen kisoja.:whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom