Murtunut sormi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tänään salilla tein olkapääliikkeenä vipunostoja sivulle käsipainoilla, niin kaveri tulee tekee siihen viereen samaa kyseistä liikettä, seurauksena että painot osuivat toisiinsa (saatana,saatana apina tulee ihan liian lähelle kesken mun sarjaa vetää :curs: ) No siinä rytäkässä kolme vasemmasta kädestä olevaa sormea saa osumaa.. 1min päästä alkaa tulemaan verta kynsien alta, mutta vähän, paineet pois ja yksi sormista alkaa paisumaan..
Nyt 10h tapahtumasta sormi näyttää tältä ja alkoi ihan kivasti sattumaan..

'

Onko murtunut? kannattaako lastoittaa itse?

Ja mites treenailu 2-3viikon aikana? Vai totaalilepo? Jalkoja nyt ainakin pystyy :/

e. tämä siis siinä vaihees jos on murtunut

Kyllähän tuo murtuneelta vaikuttaa, käynti röntgenissä varmistaa asian. Turha sitä on ite alkaa lastottaan kun saat terkkarista siistin lastan siihen

Itse en mennyt näyttämään samanlaiselta näyttävää sormea lääkärille. Ajattelin, että siellä toteaa sen murtuneeksi ja lastoittaa. Koska olin jo itse todennut saman, en kokenut tarvetta mennä lääkäriin. Sormi parani ilman lääkäriä.

Nyt se on pikkaisen kiero, mutta muuten hyvä. Eli en anna ohjeita mihinkään suuntaan, mutta jos et tota käy näyttämässä, niin suoraa sormea et välttämättä saa. Haittaako se sitten on eri asia. Itse en lastoittanut sormea ollenkaan.

Murtunuthan se oli. 3viikkoa lastan kanssa nyt sitten.

Kirjoita vastaus...

Suositut

Back
Ylös Bottom