Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jääkaappi-/mikroyhdistelmä mukaan reissuun
jamppax Tekniikanmaailmassa oli joskus noi autojääkaapit testissä, ekat 12h parhaan viilennystehon tarjosi kuitenkin kylmälaukku ja pari kylmäkallea. Itsellä on viikonlopun retkeilyautoreissuissa iso kylmälaukku ja 4kg jäätä ja menee 3 vrk ihan hyvin eli ei tarvitse investoida mitään sähköhimmeleitä ellei välttämättä halua.
Jepuleisson,
kehitys kehittyy...:D
Mites sinä sitten tällä lämmittelet ruoat(jos haluaa lämmintä safkaa)? Muuten toki kätevä neuvo!!
Instant Oats.
Voiko tätä ottaa heran kanssa tunti ennen treeniä?
Voi toki. Tosin jos hifistelee niin itse tekisin niin että ottaisin nopeampaa hiilaria ja lähempänä treeniä.
nykyään olen itekki ottanu nopeeta hiilaria 30 min ennen treeniä esim. Heraa ja osmopuree. Tuntuu vaa et välillä se energiataso romahtaa ja treeni menee pilalle ja välillä taaskaa ei vaikuta vaikka ottaa 50g hiilaria ennen treeniä? Mikä lie mättää?
Kunnon annos ruokaa 2-3 h ennen reeniä, siis oikeesti ISO annos. Jaksaa painaa salilla ja tarvi hiilaria tankkailla erikseen.
nykyään olen itekki ottanu nopeeta hiilaria 30 min ennen treeniä esim. Heraa ja osmopuree. Tuntuu vaa et välillä se energiataso romahtaa ja treeni menee pilalle ja välillä taaskaa ei vaikuta vaikka ottaa 50g hiilaria ennen treeniä? Mikä lie mättää?
Elä helvetissä, aivan kauheita syödä. Tosin jos on tarpeeksi nälkä niin kylhän noikin menee mutta suosittelisin ostamaan yhden kokeeksi ennen kuin lastaa auton noilla reissua varten.