SUPERCARB 1kg -40%

Muodonmuuttajia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiinuli
  • Aloitettu Aloitettu
Onko täällä paikalla muita ns. muodonmuuttajia? Niitä, jotka ovat löytäneet melkein sattumalta punttitreenin autuuden oltuaan heikkoja sohvaperunoita ennen sitä? Niitä joiden treeninautinto on suoraan verrannollinen nostetun raudan määrään? Niitä, jotka nauttivat kun saa vetää itsensä salilla aivan piippuun? Niitä, joiden löysä ulkomuoto on hyvää vauhtia vaihtumassa lihakseksi? Niitä, jotka eivät ole lapsesta asti oleet liikunnallisia, vaan vasta muutama vuosi sitten addiktoituneet salitreenin jälkeiseen endorfiinihumalaan? Vastaan itse kyllä kaikkiin ylläoleviin. Onko muita?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Minä taidan olla sellainen myös. Pari-kolme vuotta sitten laihdutin kymmenisen kiloa ja olen "aika" innostunut salitreenistä, aerobisesta ja ruokavaliosta. Ahmin kaiken tiedon kirjoista, alan lehdistä ja netistä - Pakkotoistoa unohtamatta. Voisin puhua loputtomasti yllä mainituista aiheista ja janoan tietoa ja vinkkejä kaikilta konkareilta.
Olen ehkä turhankin fanaattinen ja tulee heti huono omatunto jos ei pääsekään treenaamaan tai jos syö pullan tai keksiä tms.
Minua ajaa eteenpäin nämä saavutetut tulokset ja "nälkä kasvaa syödessä" eli vielä lisää lihasta, vielä vähemmän rasvaa...
We want more!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Sellainenhan minäkin kai olen. Muodonmuutokseni alkoi tosin "jo" viisi vuotta sitten, jolloin sain kunnon opastuksen painoharjoittelun saloihin ja innostuin lajista niin, että sille tielle olen jäänyt. Salilla olen käynyt tuotakin ennen joskus nuorempana ja jo silloin huomasin, että laji on kuin tehty minulle, entiselle sohvaperunalle. Saliharjoittelu oli pitkään minulle ainoa liikuntamuoto ja vasta pari vuotta sitten aloin lisätä aerobista harjoittelua ohjelmaani - ja yllättäen se ei ollutkaan niin kamalaa, kuin olin sen muistellut nuoruuden kokemusten perusteella olevan. Edelleen punttien nostelu on kuitenkin SE juttu :p

Täällä kansa yks. Alle kolmekypäsenä (mukaan lukien lapsuus ja nuoruus) en liikkunut juuri lainkaan.

Nyt jos joudun pitämään yli kahden päivän treenitauon, tuntuu että pää halkee.

Nyt lähes 70-kiloisena näytän paljon hyväkuntoisemmalta kuin aikoinaan 50-kiloisena narukätenä.

tiedonjanosta

Originally posted by irongirl
Ahmin kaiken tiedon kirjoista, alan lehdistä ja netistä - Pakkotoistoa unohtamatta. Voisin puhua loputtomasti yllä mainituista aiheista ja janoan tietoa ja vinkkejä kaikilta konkareilta.

Samat sanat. Johtuisiko tuo tiedonjano "myöhäisestä sytytyksestä"? Nykyään on jo onneksi oppinut suodattamaan infoviidakosta ne ns. järkevimmät muruset, eikä riuhdo äärilaidasta toiseen aina viimeisimmän koulukunnan teorioiden mukana.

No joo, tästä tulee yksi "todistus" henkilöltä joka "näki valon" neljä vuotta sitten: Koskaan en ole juuri vapaaehtoisesti hakenut liikuntaa, en ainakaan lapsena - nuorena. Liikuntatunnit kauhistus koulussa. (Hieman suunnistusta, luontoretkiä, hiihtoa muun nautinnon kuin liikunnallisen takia.)

Raahattuani luitani ja rahojani selkävaivojen takia kiropraktikolle muutamam vuoden, sain käskyn treenata. Koska pidin kauheana joutua vetelemään, nostelemaan ja työntelemään rautaa vain siksi, että en olisi sairas, vaadin kohta ohjelman jolla saisin samantien upeat olkapäät ja siistit reidet. Loput on historiaa, olen nuortunut, kaunistunut, hoikistunut, parantunut, ryhdistynyt ja saanut ulkonäköni suhteen aivan uuden itseluottamuksen joka tarvitsen myös töissä: Pomoni ja työtoverini ovat kymmeniä vuosia minua nuorempia (olen 58). Mieheltäni saan kehuja ja kohteliaisuuksia païvittäin, hän on itsekin herkkupala ja huolehtii kunnostaan, vaikkakin enimmäkseen eri lajeilla.

Olen myös monen muun vastaajan tapaan lukenut mahdottomat määrät juttuja ja ostanut joitakin kirjoja treenauksesta ja ravinnosta - ja teen sitä edelleenkin. Suosikkiguruni on Timo Immonen www.ufs.fi-sivuilla.

UFS

Firma myy ravintolisiä, kauppa City-käytävässä Hesassa ym. Ei se rekisteröityminen mihinkään velvoita.

Minuun salikärpänen puraisi neljä vuotta sitten, alussahan se treeni oli nyt mitä sattui, ei ollut tietoa eikä oikein tavoitteitakaan.

Ennen halusin olla mahdollisimman hoikassa kunnossa enkä syönyt juuri mitään. Proteiinista ei ollut tietoakaan, pääasia, että ruoka oli mahdollisimman vähärasvasta ja, että sitä söi niin vähän, kun vaan voi. Painoa oli kyllä vähemmän, mutta eipä ollut lihaksiakaan.
Kolme vuotta sitten tuli järki käteen ja tavoitteita treeniiin sekä ruokailuun. Ja siitä asti on ollut eri meininki noiden asioiden suhteen. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom