Olen aika old skool keittiöhärveleiden suhteen. Pitkään meillä ei ollut kuin mikroaaltouuni jenkkeihin muuton jälkeen - kahvit keittelen liedellä moka potilla, ja leivät voi paahtaa pannulla. Ensimmäinen repsahdus oli Blendtec blenderi, ja vastikään ostin Instant Potin, eli kanadalaisen painekattila/slow cooker/riisikeitin/jne. härpättimen Amazonista. En tiedä, onko tuo joku ostoskanavahimmeli, vai myydäänkö sitä kivijalkakaupoissa.
Tähänastisen perusteella aivan fantastinen kapistus. Kokeilin eilen tehdä pulled porkia ja siihen bbq kastiketta. Aikaa kului reilu tunti, ja lopputulos oli parasta nyhtöpossua, mitä itse olen ikinä saanut aikaan. Teoriatausta on sellainen, että kova lämpötila sulattaa lihan nihkeämmät osat, eikä nesteet pääse karkuun kun kansi on tiiviisti kiinni.
Muita painekattilahörhöjä palstalla? Parhaat reseptit jakoon!
Tähänastisen perusteella aivan fantastinen kapistus. Kokeilin eilen tehdä pulled porkia ja siihen bbq kastiketta. Aikaa kului reilu tunti, ja lopputulos oli parasta nyhtöpossua, mitä itse olen ikinä saanut aikaan. Teoriatausta on sellainen, että kova lämpötila sulattaa lihan nihkeämmät osat, eikä nesteet pääse karkuun kun kansi on tiiviisti kiinni.
Muita painekattilahörhöjä palstalla? Parhaat reseptit jakoon!