muilta foorumeilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weedie
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
joo eli tähän vois pastee jotain hassuja / vääriä oletuksia tai tietämyksiä punttitouhuista joltain muilta foorumeilta
(jippiin pastettamisen voinee jättää väliin) :D

tässä pieni ote suomihiphop.com foorumilta, kun kysyttiin painon nostamisesta
"Vittu saanu nauraa noille et "mee salille ja syö mössöi joita tilaat lehden kautta".
Oliski noin yksinkertasta. No se siitä.
Jos haluut lässsskii lisää ni se voi olla vaikeeta jos oot sellanen ihminen joka ei vaan yksinkertasesti lihoo. Sellaset kaverit saa tyytyä olemaan pieniä ja laihoja eillei sitten tosissaan halua ruveta treenaamaan.
Treenaat sitte tosissas sen 3 x viikossa salilla ohjelman mukaan joka sulle on henkilökoht. tehty (ammattilainen ohjaaja salilta) ja syömään mahd. oikein. Siinäkin saa tyytyä maksimissaan 5 kg vuosi-vauhtia.
Tottakai on mahdollista saada 10 kiloa vuodessa mutta siinä on jo niin paljon uhrauksia tehty treenaamisen eteen että ei noin vain onnistu norm. koululaiselta / opiskelijalta jolla ei aika riitä."

"No jos haluut lihota/tehdä ittes painavaks ei sen pitäis olla vaikeeta. Ostat vaan sellasii bodaus-jauhoi (tais olla proteiini-jauhoa). Ja otat tollasen proteiini-kuurin ILMAN kuntoilua. Pitäis ainakin paino lähteä nousuun. "

tämmöistä touhua se painon nosto / massan lisääminen siis on :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielestäni kaverit tietävät yllättävän paljon keskivertokansalaisiksi, joita tuskin punttaus kiinnostaa. Tuossahan on kutakuinkin totuuksia.

tosta ekasta quotesta saa vaan semmosen kuvan että ois miltei mahdotonta saada painoa yli 10 kiloa vuodessa. 5 kg tuntuu olevan maksimi mitä voi saada ammattiohjaajan valmistamalla ohjelmalla.

Originally posted by Weedie
tosta ekasta quotesta saa vaan semmosen kuvan että ois miltei mahdotonta saada painoa yli 10 kiloa vuodessa.
juuh, kyllähän painoa saa vaikka useita kymmeniä kiloja vuodessa, mutta vaikea sanoa että kuinka suuri osa siitä on lihasmassaa. Esim itse testasin viime huhtikuussa bulkkaamista, 7kg tuli kahdessa viikossa. Ja kaikki muistaa Hulkin jenkkimälli... eiku bulkin, 30kg/3kk(?). Mun 7kilosta ehkä 200g oli lihasta ja Hulkin 30kilosta ehkä 2kg* oli lihasta, lahjakas kun on ;)

*epärealistinen ja huumoripitoinen kärjistys

Mä sain vuodessa n.10 kiloa massaa, siis treenaamatta. Söin vaan niin saatanasti. :) Onneks se läski kertyi tohon mahan kohdalle, ei sentään muualle. :D

Suomi24:sen palstoilta löytyy välillä ihan hyviä:

Proteiini
Kirjoittanut: kiinnostunut, 13.2.2003 klo 22.33

Tämä kysymys ei nyt tänne ehkä ihan kuulu, mutta kun laihduttamassa minäkin olen, niin kysynpä nyt sitten jos joku sattuu aiheesta tietämään..

Eli paljonko suunnilleen proteiinin tarve on 60kg naisella päivässä? Millaisista lähteistä proteiinia kannattaa hankkia (syön hyvin vähän lihaa, mutta maitotuotteita menee paljonkin), eikö esim. porkkanan proteiini (siinähän on aika nimellisesti proteiinia) ole aika kehnosti imeytyvää?

Kauhee pumppi
Kirjoittanut: COOL bodybilder, 13.2.2003 klo 10.29

Voi viddu ku mä otin eilen vähä havis vääntöö 4x10 peilin ees, nii mä tsiikasin et ei oo ollu mun hapat aiemmin näin pumpis. Mä olin edellisenä päivän vetäny 7 hampurilaista ja huuttonu ne cokiksil alas. Mä funtsin et se johtu hyväst tankkauksest. Onx muil vastaavii viboja???

Mitä ihmettä mä teen???
Kirjoittanut: Maku, 12.2.2003 klo 13.55

olisko joku nii kiltti, et neuvois hyviä laihutusvinkkejä!!!
Mä oon iha epätoivone, jo, 3viikkoa en oo pysyny pisteil, enkä laihtunu, en myöskää lihonu!!!
Mun mitat: 172cm/80kg!!!Ja oon 17vee jätkä!!!
Paska et mua ärsyttää ku aina aamusin pysyn pisteil, ja illalla taas huomaan etten pysyny pisteil!!!
Tänää oon syöny: Aamul 1rieskapalan, päällä 1meetwursti ja 2palaa juustoa+suolakurkkua!!
Sit pepsi maxia puol litraa, ei kaloreita..
Ja sit twix-lakritsipatukan ja n.300-350gr irtokarkkeja ja yx valkosuklaapatukka!!!
Ja ette usko et on huono olo!!!
Mä en enää jaksa tätä!!!
Mitä mä teen???

:lol2:

Vähän aiheen vierestä...

meillä lukiossa kysyttiin tyttöporukalta englannintunnilla että pitävätkö he lihaksikkaista pojista, ja tämän porukan vastaus oli että "lihaksia saa olla kunhan ne eivät näy". :confused:

Nyt sitten nopiasti lihottamaan että saa vielä rasvakerroksen tohon päälle ennen kesää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom