Muilla "oireita" ennen menkkoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tigress
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
PREZONE Stimulant free 625 g -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Itkupotkuraivareita. Ja vähän semmosta masennuksen tunnetta että "En osaa, minä oon huono, ihan paska ja rumaki vielä". Mutta se helpottaa siitä sitte ja yleensä tiedän että mikä taas on, niin osaa olla välittämättä niistä hetkistä ku tekis mieli kuristaa vastapäätä istuva opiskelijatoveri. Uskomatonta mitä kaikkea väkivaltaista sitä haluaiskaan ihmisille tehdä :D

Kannattaa kokeilla helokkiöljykapseleita. Auttaa niihin ikäviin vatsakramppeihin ja tasoittaa mielialaa. Helokkiöljyn hyvät rasvahapot auttavat tasoittamaan hormonitoimintaa.

Vain yksi sana: unihäiriöt. Helpottavat heti, kun vuoto alkaa, mutta viikko-10pv ennen sitä ovat aika tuskaisia joskus :(

Ennen kuin käytti pillereitä, ei mitään ongelmaa. ei vaikuttanut mielialaan, kipuja tms. ei mitään. lopetettuani pillerit...tuli helvetinmoiset vatsakivut ekapäivänä. paria päivää ennen alkaa tietty pierettään jne. mut ei sen kummempaa. eka päivänä sit oksennan ja vatsa on ihan löysällä. eräskin kerta (tais olla just ekoja kertoja lopettamisen jälk.) istuin aamuyön vessassa, pöntöllä siis ja oksensin :urjo: lavuaariin. yökkäsin niin kauan, et tuli jo sappinesteet. ei tuntunut yhtään kivalta ja mietinkin, et jos se on aina tästä lähtien näin kivuliasta joka hemmetin kk!!! no, kipuja ei aina ole, ku osaan ennakoida ne annoksella buranaa..sellaiset 1000mg jo sivuuttaa noi kivut:D et semmottii.

Mulla ei oo oireita ennen menkkoja, mutta niiden aikana kylläkin.. Alavatsa turvottaa ja on arka ja muutenkin epämiellyttävä olo. Mielialat saattaa heitellä miten sattuu.. Hyvänä esimerkkinä eilisestä: Oltiin poikakaverin kanssa illalla leffassa ja mulla oli tosi kivaa. Tultiin kotiin ja mulle iski yhtäkkiä ihan järjetön vitutus. Kiukkusin vähän aikaa mut olo helpottu ku juteltii. Loppujen lopuks sain kuitenki varmaan tunnin kestävän itkukohtauksen ja menin olkkarin sohvalle pillittämään kun toinen nukkui makkarissa. Menetin vaan itsehallinan aivan täysin, en edes tarkalleen tienny miks itkin. Outoa :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom